Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

DorisDaisy skrev 2007-11-08 16:41:25 följande:
    Hej!Ville bara skriva att jag och Gekko, har tankar på att ta in tio till i hemlishemlis, om någon är intresserad. Vi måste först vänta tills alla nuvarande har fått sina paket, och sedan se om alla vill fortsätta. När det väl blir, så är det först till kvarn, som gäller, så håll utkik på hemlishemlis.blogspot.com om ni är sugna. Ska försöka hinna en till före jul.
    vi är ju redan 7 intresserade, iaf så många som har inboxat mig, kanske vi kan skriva upp oss hos dig eller Gecko eftersom ni redan har rutin på det, säg till om det är ok.
    Hoppas det är ok för er som meddelat mig
  • charmmiss
    DorisDaisy skrev 2007-11-08 20:52:52 följande:
    CHARMMISS!!!Gå in på hemlisbloggen, och läs! Där finns all ny info!
    Jag har preis inboxat Gekko med en namnlista på de intresserade, såg inte att du var online
  • charmmiss

Shit vad mycket jag har missat, är bortrest några dagar och det är massor med sidor att läsa ikapp. Fick oxå min hemlis idag, har iaf hunnit svara på frågorna i min blogg. Är inte hemma förrän nästa vecka och då måste jag planera vad jag ska göra till hemlisen. likaså pay it forward presenterna.

Sen var det någon som undra om calletex hade kvar av den oranga velouren, var det du Gekko? kan säga att den tyvärr är slut.

• charmmiss

Gekko- hann bara titta lite snabbt på tygerna, lillan var otålig.
    Men jag hittade tyvärr ingenting skoj. Var även på ohlssons, samma gamla vanliga tyger, köpte inget där heller.

• charmmiss

ni som syr upp kläder på beställning, vad tar ni för pris för ett par muddbyxor, har så svårt för att sätta priser.

• charmmiss

är det någon som varit i MG:s butik, har bara 12km dit, men jag är kass på vägbeskrivningarna i Göteborg. Är det värt att irra sig dit, tänkte mest om de hade roliga tyger som inte finns i webb butiken.

min syblogg www.senaste.se
  • charmmiss
    fenurila K o L t skrev 2007-11-28 17:43:31 följande:
    Jag har varit där några gånger. Det är klart värt att irra dit för de har sååå mycket mer än på deras hemsida
    tack för svar, får väl ta mig dit nån dag 
Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!