Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

ok, hittade inte den bland manchestern så då finns den antagligen bara i butik, synd.

• charmmiss
    Pochahontas skrev 2007-11-01 15:34:13 följande:
    Har letat igenom papperskorgen nu, men hittade tyvärr bara lappen till fleecen. Tänkte att där kanske stod nåt nummer du kundeha nytta av...Men om du ringer, så tror jag dom kan hjälpa den. Har inte för mej att det fanns nån snarlik, i alla fall... Men den heter nog inte babycord. Det var barajag som skrev det, för jag tyckte den var så smalspårig och mjuk. Ska se om jag hittar S&Skatalogen...
    det är lugnt, har för mig att om det inte finns i katalogen så kan man inte beställa det eftersom det skickas från Danmark.
  • charmmiss
    yrväder skrev 2007-11-01 22:23:17 följande:
    skit skit skitHar kanske pajjat mammas dyra strykjärn.Har sånt mönstermellanlägg från s&s och det är hur skrynkligt som helst så jag tänkte stryka det. Men det smältevisst var det nån här som fått fleece på strykjärnet men fått bort det? hur gjorde du???
    det var ju gecko, la hon inte vim på och lät det verka, kommer inte rikigt ihåg
  • charmmiss
    Villevalle skrev 2007-11-02 09:54:53 följande:
    Vem är det som "pris-/informationslappar" till sina kläder i form av visitkort?
    är det inte cirrus, kika i hennes blogg.
  • charmmiss

dottern har ritat med spritpenna på sina nysydda velourbyxor, hur ska jag få bort det i tätten, har testat galltvål redan.

• charmmiss

HIPPO-
    det var blått bläck, men det kanske äe samma sak.
    har senap och citronsaft, få testa något av dem, tack

• charmmiss
    lindalake skrev 2007-11-02 11:13:44 följande:
    citron bleker nog...
    det har du nog rätt i, har vanish hemma, får testa det, hade ju tvättid igår, nu blir det inte förrän nästa vecka. återkommer med rapport om hur det gick. Tur iaf att byxorna har likadan färg som pennan
  • charmmiss

jag har två bärbara, den ena är dell och den andra är HP och på båda så är den blå

• charmmiss

var tvungen o springa och kolla på mannens, han har en IBM och den är oxå blå, kanske den alltid är blå

ska inte vara OT mer, har köpt en ny vidoekamera och tänkte sy en väska till den, men vet inte hur, någon som har förslag.

Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!