Velour skrev 2007-10-01 18:27:08 följande:
Vilken rätt att försvara sig? Det är ju DE som attackerar och PALESTINIERNA som försvarar sig.Men palestiniernas sätt kallas terrorism. Vilka är det som då har bestämt att det är terrorism? Kristna och judar.Det är väl därför du är på Israels sida va? För att du är kristen?Jag är på palestinierna sida endast för att de är förföljda och i underläge.Free Spirit skrev 2007-09-30 21:48:33 följande:
Det går faktisk ann å se ting fra et annet synsvinkel en den som media prøver å fokusere på..stakkars palestinerene dei blir okkupert av nazister!! Vet du!! slikt kaller eg propaganda!!
Men eg ser begge sider!! En kan ik og har ik lov til å være ensidig. Det er to sider ved en sak!!
Eg vet at araberene lider, det gjør oxo jødene..Men det som opprører meg er at Hamas bruker folket sitt i sin propaganda for å få sympati med vesten og andre land. Dei lar folket sulte for å så legge skylden på Israel. Alle pengene som er spyd inn til Hamas?? hvor er dei blitt av? Hvorfor blir dei ik brukt på folket????????
Jødene er forfulgt!! Det har dei vært siden tidens morning!! Dei får ik engang ha et land å bo i, ei heller leve i fred. Så kom ik med den!!!
Fortel meg på hvilken måte er araberene forfulgt? Det er jo deres ledere som ik vil ha fred med Israel. Eg vet at mange arabere vil ha fred med dem, men det får dei ik lov til å mene. Ei heller får dei lov til å samarbeide med jødene da blir dei drept på grufullvis.
men som sagt tildigere eg støtter ik alt Israel gjør, men deres rett til å forsvare seg!!