Israel/Palestina
Hej!
Jag säger bara suck och stön och pust.
Israel har alltid och kommer alltid att vara judarnas land så är det bara!!! Judarna har endast det landet och inget annat kolla vilka som har grannländerna att frossa sig i.
Nu kan jag ju tillägga att jag känner både palestiner och israeler som kämpar i israel för att leva i fred med varandra, så sitter ni här och skriver patetiska inlägg som omöjligör detta, suck igen.
Ni (som förmodligen inte ens bor där) samt inte riktigt känner till läget på allvar ni gör bara bort er sluta diskutera detta för ni kommer ingen vart.
Lägg istället ner lika mycket enegi som ni göra här för att försöka skapa fred där. Det ni ser i tv eller hör pâ radio är bara oftast så fel som det kan bli orättvist för båda parter. Folket pâ plats som vill ha fred lider av detta tex att ni sitter och spekulerar så lägg av.
Jag ber er nu isället att komma med konkreta förslag på hur dom skulle kunna leva ifred med varandra, eftersom ni verkar vara "sååå" insatta i hur dom har det där.
Inga patetiska svar nu. Visa att ni bor i sverige som är kännt för att vara ett neutralt land och som vill ha FRED, så nu får vi se hur mågna inlägg det blir eller lâgg ner helt.