Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!
Lejonhjärta: du kan väl skriva till mig sen om du orkar, så jag vet...Även om jag inte alls känner dig så vet jag hur det är att genomgå allt sånt här.Jag är din vän här. Kram.
Lejonhjärta: du kan väl skriva till mig sen om du orkar, så jag vet...Även om jag inte alls känner dig så vet jag hur det är att genomgå allt sånt här.Jag är din vän här. Kram.
lejonhjärta: du borde kunna gå o kissa nu, det är ett tag sen ju..
Vill bara berätta att jag blödde rikligt, rikligt när jag var gravid förra gången, så lite blodblandat får inte ge dig att ge upp hoppet helt!
lejonhjärta: tack för det...jag har faktiskt försökt komma in till dig;)
Mig kan du fråga precis allt!!!!!!
Bilan: STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!Lycka till nu.
Du väntade väl länge innan du testade, va?
Lejonhjärta: där ser du, det är nog ingen fara med din blödning....Kramar om!
Bilan: Undrar hur länge du ruvat?Vilken ruvardag var det du plussade på?
Bilan: Det var duktigt gjort;)
Är detta er första behandling?
Lejonhjärta: Känner du nåt symtom förresten?
Bilan: Har du känt symtom, vad i så fall?
Bilan. tack för att du svarade. Kram på dig!!!
Bilan. Det visar inte fel. Njut av lyckan, det är underbart!
Lejon: kramar om dig!!!!!!
Bakverk: Hejsan..är du också under FET-behandling? I så fall:Hur går det? Mår du bra? Kram...
lejon: håller tummarna stenhårt!!!!Det vet du....Hoppas på ett plus senare i veckan....
Ang. den här värken man kan känna som symtom, (kände den aldrig förra gången för jag kunde ej urskilja den eftersom jag hade ont och var överstimulerad)hur känns den egentligen? Jag har fått så ont i magen och nästan bakåt ryggen i em/kväll.Svullen om magen. BIM är först om nästan en hel vecka,men är rädd för mens ändå. Dock brukar jag ha spottings först i två, tre dar och sen ont när det kör igång. Har aldrig ont innan. Vad tror ni?
Leijon:Nej , jag tar inget, gör detta i naturlig cykel.
Hur är det nu med dig????Kram