Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!
Lejonhjärta: vilken dag är du på?
Lejonhjärta: vilken dag är du på?
Jag har oxå 2 dagars odlade( 1 embryo), gör det i en naturlig cykel & är på rd 6 idag.....Hur känner du dig?
Lillawi: vilken ruvardag såg du det allra första plusset? (har kollat in din sida)...Du hade väl 5 dagars, jag har 2 dagars, när kan jag kolla första gången tror du? Förra gången höll jag mig så fint..men det kan jag inte nu!
ok..jag är på RD 6 idag men då har jag räknat ET som dag 1....alltså skulle jag kunna plussa om 4 dagar om jag räknar som du...& om det går vägen vill säga;)
jag har aldrig sex under nån sorts behandling...Jag har tyvärr dessutom förlorat ett barn och är oerhört försiktig.
Lillawi: kände du nåt speciellt, symtom så tidigt menar jag?
Lillawi: nej, dag 1 räknar jag som ET eftersom jag fick det på fm. Alltså räknar jag det som dag 6 idag. Det är tvådagars odlat embryo, 4 celligt, varit fryst.
När tror du då ett svagt positivt kan visa sig? Tycker du är expert på det där...( Det är jag som skrivit "anonymt" i din blogg;)
Blev gravid vid IVF förra året men var då så överstimulerad att jag kunde ej urskilja om jag kände nåt gravsymtom mot överstimuleringen. Nu sitter jag här i dag i en naturlig cykel och undrar om jag inte borde känna nåt.....
lejonhjärta: fick ej missfall, du kan läsa om det i min blogg om du vill/ presentation.
Hoppas vi kan höras senare, måste tyvärr lämna er nu....Kram!!!
Lejonhjärta: När har du testdatum? Eller när tänker du testa första gången? Jag är rädd att man testar för tidigt och det blir minus, men att man faktiskt är gravid då.....då blir det verkligen fel sinnesstämning för en ju...