• Grebban

Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!

Lejonhjärta: Ok...det är svårt med det här tjuvtestandet. Önskar man kunde få ett svar på direkten. NU!
    men den 7/9 är inte sååå långt borta, eller hur...

Bilan: När jag gjorde IVF så vet jag att vaggisarna efter ett tag började bli svåra att få in, man blev alltså trängre.
    Ang. livmodertappen vet jag ingenting.

• Grebban

Bilan: känner du nåt mer än värken?

• Grebban

bilan: jag var lite otydlig, fniss.....
    Det behöver ju inte vara så för alla, men jag märkte att det blev svårare att få in vaggisarna ju närmare testdagen jag kom, och jag blev gravid.

• Grebban

bilan, måste säga: vad duktig du är på att inte tjuvtesta!!!!Hur kan du det? Skulle du testa nu så visar det ju helt säkert.....Jag ska hålla tummarna för er att det blir plus!!!!!

• Grebban

Lejonhjärta: Jag röstar som du!!!!!!!Kanske inte slapp, men gravid så klart;)

• Grebban

Lejonhjärta: Hur går det? När ska du testa? Håller tummarna...

• Grebban

Lejonhjärta: Det behöver inte vara kört!!!!Hör av dig sen, jag håller tummarna för dig!!!

• Grebban

lejonhjärta. vad hade du för testdag egentligen? På dag 16? och nu är du på 12? När är BIM för dig?

• Grebban

Lejonhjärta: men skulle det då vara mensen som är på G så är det väl lite för tidigt? eller räknar jag fel?
    (kommer ej ihåg, är det FET elelr ivf? Ostimulerat eller stimulerat?)

• Grebban

ok..ja, då har du ju blivit stimulerad......Jag tänker på dig och hoppas du får ett plus ikväll i alla fall.....Kram!

Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!