Kalle17 skrev 2007-09-09 10:44:22 följande:
Om ni som säger att detta inte är normalt och fördömer detta får barn som kommer hem med en käresta av samma kön...Vad gör ni då? Förskjuter ni era egna barn då?Min gud är en god gud :=) Sedan får ni tro vad ni vill.Lycka till och lev väl!!
----
Grabriella S skrev:
Jag tror så här, att har man gett sina barn en god uppfostran så händer det inte.
Det är just därför att det finns så många osunda strömningar i samhället nu, som det är så viktig att involvera barnen i en grupp som står för andra värderingar redan när de är små. En kyrka (ja, inte våran församlingskyrka med sin homovänliga, kvinnliga präst, då...) kan vara ett sådant sammanhang.
----
Hoppas någon lär dina barn lite "vett" då människa!
För får dina barn växa upp med dina värderingar så är det ju rätt tragiskt, du är som hämtad ur en film.
Jag tänker de gammalmodiga lärarna i "Mona Lisa Smile" när jag läser det du skrivit...och när du talar om en god uppfostran så händer inte det.
Haha, e du på riktigt! Att bli homosexuell är inget man väljer, det trodde jag alla visste idag.
Så jag hoppas dina barn också kanske en dag kan få en god uppfostran, nu kanske det inte blir så men jag kan verkligen hoppas det.