• Alyssa

Tråden för oss äggdonatorer nr 2

* Listan för äggdonatorer *

Sprayare:

Alyssa, start 17/9

Sprutare:

Äggplock:

tack

• Alyssa
    Marelb skrev 2007-09-13 21:30:12 följande:
    Kan jag få va med på listan? Jag vet inte vad man ska kalla det bara? Man kanske ska ha någon rubrik som "godkända donatorer" för sådana som väntar på att få börja behandlingen. Men så långt har jag ju inte kommit än. "Vill donera men har ej anmält intresse än" kanske vore något? Jag vill ju byta tankar med likasinnade menar jag så det kanske inte vore så dumt eller vad säger ni? Är ju inne och läser här så gott som varje dag men i och med att jag inte har kommit så långt så har jag inte alltid så mycket att säga heller när ni pratar sprutor och spray hit och dit. Men det är ju intressant att läsa hur det går för er såklart./Maria
    Ändra listan som du tycker och skriv in dig du! Välkommen hit!
  • Alyssa
    Listan för äggdonatorer *

Vill bli donator:

Godkänd som donator:
    Mjölk
    Kate79 (börjar snart verkar det som)
    Alyssa

P-pillrare/Sprayare:
    Alyssa, start 17/9
    Pejgan, start 7/9

Sprutare:
    Pejgan, preliminärt 5/10

Äggplock:
    Pejgan, preliminärt 18-19/10
  • Alyssa

Nyss sprayade jag för första ggn! Får se hur detta går nu, bara jag inte får en massa biverkningar.

• Alyssa
    kate79 skrev 2007-09-17 11:07:28 följande:
    När sprayar man och hur många gånger per dag?
    Man ska spraya morgon och kväll en gång i verdera näsborre. Som P-piller ungerfär, man ska spraya samma tider varje dag.
  • Alyssa
    kate79 skrev 2007-09-18 09:10:10 följande:
    Fick samtal från RMC igår och de hade planerat att jag skulle börja den 6 oktober.Någon som börjat, får man dricka alkohol samtidigt?Låter kanske fånigt men jag har inte varit ute och festat på evigheter, har varit gravid och ammat i 4 år och längtar så efter att få festa till det och den 6 oktober ska vi ut och festa, så är det något hinder?
    Det går nog bra. En kväll gör nog inget, de sa inget till mig om att man inte får dricka. Enbart att helst att inte röka alls för det försämrar blodcirkulationen.
  • Alyssa

Andra dagen med sprayning och jag känner ingenting än så länge. Ska väl vara glad för det, biverkningarna verkar inte trevliga iaf!

• Alyssa

Det finns nog en drös många fler donatorer än vi fyra här inne, så egentligen kan man nog inte lista ut vem man fått ägg av bara för att man har äggplock samma vecka som nån annan får ägg. Det skulle nog bara vara en tillfällighet.

5:e spraydagen ifag och jag känner ff ingenting av sprayen. Hoppas attd et fortsätter såhär. Jag har nog aldrig sett fram emot att få mensen som jag gör denna månad!
    Längtar till att se resultatet av hur många ägg det blir och hur många graviditeter det blir!

• Alyssa
    kate79 skrev 2007-09-21 13:58:40 följande:
    Så många donationer utförs inte och med tanke på att de försöker matcha så att donator och mottagare är lika så...Men ok, det var bara en tanke. Men jag skriver inte mer.
    Gör som du vill Men jag tror inte att man kan lista ut det iaf.
  • Alyssa

Weeeeeeeeeee!! Idag har min blödning börjat!! Snart dags för sprutorna! Fick ju inte tag på dom idag då jag fick blödningen efter teletiden så jag får hoppas att de ringer tillbaka snart, är på spraydag 12 idag.

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer nr 2