Tråden för oss äggdonatorer nr 2
Åh vad bra att jag hittade denna tråd! Tänkte precis starta en
Jag ska lämna andra blodprovet i sept sen sätter hela karusellen igång! Ser inte fram emot sprutorna dock Får väl be om hjälp isf.
Åh vad bra att jag hittade denna tråd! Tänkte precis starta en
Jag ska lämna andra blodprovet i sept sen sätter hela karusellen igång! Ser inte fram emot sprutorna dock Får väl be om hjälp isf.
Hejan o Tack!
Nää jag ska försöka att inte oroa mig för nålen
Idag ringde de från uppsala och jag ska lämna blodprov på måndag och sen ska de skicka hit medicinerna till mig i Gävle så att jag slipper åka till uppsala, skönt.
Åh vad spännande att det är på gång på allvar nu, känns som att jag väntat i evigheter ju!
Ok! Den 17:e börjar jag spreja!! Weee... Kommer att använda synarela.
Alltså när jag får min blödning så ska jag ringa till dom, är det under tiden jag sprejar som den kommer? Ska man börja med sprutorna sen då?
Hejsan!
Donation påverkar inte förmågan att få barn senare. Jag har inte fått höra något sådan från läkare och BM.
Jag tror faktiskt att hon inte behöver sluta med p-piller heller. Jag har en spiral och frågade Läkaren om det kunde påverka men det skulle det inte göra.
För säkerhets skull så kan din syster ringa till kliniken och fråga dem för att få 100%-iga svar.
Lycka till!
Hej tjejer!
Funderade på om vi kan starta en lista kanske för när vi ska börja spraya, spruta, o plocka?
Skulle vara kul att se hur det går och när det händer? Själv börjar jag spraya den 17:e sept.