FruPuffen skrev 2007-08-27 21:21:39 följande:
God kväll på er! Som ni märker, ingen bebis ännu... Känner inget tecken på att det skulle vara på G heller! Börjar undra om bm har räknat fel? I morgon är det bf+8 och det var ju då som värkarna startade med Albin. Hur var det nu, brukade inte andra barnet komma tidigare??!! Himmelbit: Älskar din kopierade skylt! Fint med den uppspända duken. Nu vill jag härma dig! Älskar Scriptina, har det överallt här hemma nu . Har inte läst så mycket i tråden idag... Däremot har jag ett nytt litet inlägg i min blogg där ni kan läsa lite avslöjande vanor som jag har . Kram på er!
www.etthusivitt.blogspot.comDu kanske får en liknande förlossning som min svägerska som fick barn förra veckan. Hon gick över 10 dar (tror jag att det blev till slut) och var väääldigt trött på det...
Men när det väl satte igång så gick det undan... Hon är inskriven ca 10 min i 22 - barnet är fött ca 10 min över.... En enda lång krystvärk på ca 1 minut och inget symöte efteråt!! Kanske värt att gå över om man får en sån förlossning
Ska komma ihåg att beställa det till nästa barn....