Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 5

Salmiak6 skrev 2007-08-16 19:30:15 följande:
    Nej min scanner verkar ha brutit ihop
    Jag kan komma med toppenkvalitet-bilder... Foto direkt från tidningen... hmmm.
    Är det ngn som är intresserad av det? (Man ser kanske inte jättebra men får ett hum kanske).
  • Himmelbit
    Salmiak6 skrev 2007-08-16 19:42:56 följande:
    TAck snälla du!
    GRATTIS SALMIAK!! Jag orkade inte läsa ikapp idag, men förstår ju nu att du fått jobb!!! Vad kul!
  • Himmelbit
    mimmamum skrev 2007-08-16 19:51:03 följande:
    Millys hem är verkligen inspirerande, vill kasta ut allt jag har när jag ser hennes bilder, vill bara ha vitt, vitt och åter vitt!
    Det var ett jättefint hem!
    juliah skrev 2007-08-16 19:47:47 följande:
    himmelbit, om salmiak inte kan fixa så tittar jag gärna på dina bilder i väntan på inscannade!umbro, jag är verkligen med handen på hjärtat imponerad! Härligt med en stor familj!
    Salmiak - är du på G? Eller ska jag visa upp mina kvalitetsbilder
  • Himmelbit
    juliah skrev 2007-08-16 19:56:18 följande:
    Ok, nu måste jag skriva av mig så att jag kan släppa det hela. Jag ville dela med mig av nya bloggar som jag precis hittat. Blev alldeles exalterad och kände att det var sååå fint! Tjenixen, din kommentar sänkte mitt humör totalt och jag förstår inte varför du skriver på det sättet?Vi har olika smak härinne, det är ju konstaterat sen länge tillbaka. Alla välkomna ändå. Men personligen så väljer jag att inte kommentera alls, eller välja lite vänligare ord om jag ska kritisera.Förmodligen så dras de flesta härinne till mer mjuka och romanstiska hem, där de bloggarna kanske inte passar in. Men JAG tyckte att de var underbara och blev uppriktigt sagt upprörd nu...Något jag inte brukar...känns verkligen skittrist!
    Jag förstår din reaktion Julia. Jag tycker inte heller att man ska säga att andra hem är gräsliga eller att man absolut inte skulle vilja ha ngn inredningsstil som ngn annan har!
    Som jag skrev innan - vi är ju här för att inspirera varandra!! Inte såga det ena eller andra. Personligen ser jag ingen som helst anledning till att kritisera överhuvudtaget. Det är ju bättre att bara ta till sig det man tycker om - det andra tycker någon annan om!
  • Himmelbit

Det går troll i bilderna från Hus o Hem.
    Min USB-kabel tappade kontakten med datorn helt plötsligt... Nu kan inte datorn identifiera den längre... Hmmm... det är är nog inte meningen att ni ska få se det vackra fina hemmet från Värmdö

• Himmelbit
    juliah skrev 2007-08-16 20:10:33 följande:
    Alltså jag vill förtydliga mig, för min del spelar det ingen som helst roll om man tycker om avskalat,romantiskt eller vad det nu må vara. Att man inte tycker om Millys blogg tex, det är ju hur ok som helst!Mitt problem är att jag blev alldelels matt i kroppen och kände att glädjen sögs ur mig. Inte meningen med den här tråden och jag har inte upplevt det så heller förr...
    Julia - fort in och titta på hennes underbara blogg så att du blir pigg igen!!
    Titta på bilden vid "tagen" på de vackra dörrarna - mmmmm, säger jag bara!!
  • Himmelbit
    tjenixen skrev 2007-08-16 20:12:38 följande:
    alltså nä jag vet inte. Det känns som om hemmet skulle vara sååå mycket vitare för att passa in här. Ni har ju alla så himla vitt hemma hos er och jag vill absolut inte ha helt vitt överallt utan bara ha in vitt här och där som ljusar upp, lite vita möbler i vissa rum, vita textilier och så. Men att ha ett helt rum eller hela hemmet vitt vill jag inte så det känns som om jag är det svarta fåret eller en katt bland hermelinerna eller vad jag ska säga. Äsch så himla svårt att beskriva en känsla i ord så det blir ju så himla svamligt bara.
    Men om du känner att du blir inspirerad av tråden så finns det väl ingen anledning till att inte vara här!? Jag tycker verkligen inte att alla har vitt, vitt och vitt utan bara att det är en gemensam nämnare vi har.
  • Himmelbit
    Salmiak6 skrev 2007-08-16 20:25:27 följande:
    Nej alltså bilderna blev Skitkass!!! Måste vara fel på lampan i scannern. Men det går ju att fota. Gör du det Himmelbit?
    Yes! Jag har fotat! Hade problem med kabeln men nu har jag satt minneskortet direkt i datorn, så det kommer....
Svar på tråden Vita hem del 5