Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Juliah - först beställde jag en cremefärgad våg, krokar, disktrasa, kanna och zinketiketter. Hade en jättefin klocka i korgen med men sambon hävdande å det bestämdaste att den var för liten....men jag bara gick och funderade och funderade på den där klockan Sen gjorde jag en mall på hur stor klockan är irl som jag visade sambon...så nu är klockan tillagd på ordern Fick ett mail i morse om att nu, efter allt mitt krångel, så är grejerna på väg

• lasseliten

Var håller NR hus? har inte sett till henne på jättelänge....

• lasseliten

tack juliah - det är grejer som jag ska "pimpa" köket med, som Mimmi så bra uttryckte det

• lasseliten

juliah - ok! Hälsa henne att vi saknar henne här!

• lasseliten
    Camilla R skrev 2007-08-28 14:17:28 följande:
    Vad är det för klocka du köpt?? Är själv sugen på en väggklocka från Bengt Ek som finns på Cosas.
    det är den jag har köpt, utan timer. Hoppas att den är lika fin irl.
  • lasseliten

God morgon!

Så roligt att se bilder på er, att få ett ansikte på dem man pratar med! Men Smajla jag missade dig med...

Juliah - har funderat på lösningar...tror att det bästa är att låta dem stå under bänken, synliga. Annars är ju en kant längst bak en lösning, men då måste man nog göra en kant efter hela bänken för att det ska funka med hon. Hoppas att det känns bättre idag!

NR- kul att du är tillbaka

Slänger in en bild på mig med...och hoppas att ni andra också hänger på!

• lasseliten

men Smajla jag missade dig igen!

Jezzika - värsta snygga 3-barnsmamman ju!

• lasseliten

Du är jättesöt LCroft! Vilket fint hår du har!! Sånt vill jag också ha

• lasseliten

men Smajla jag missade dig igen...snälla EN gång till!

• lasseliten

Vi håller på och fixar för fullt i vårt kök. Diskmaskinen installerades ikväll - underbart! Det blir väääldigt vitt, fick liiite kalla fötter.... Men vi har inte än fått in några saker som ger värme till rummet, och i taket hänger en glödlampa som är så stark...blir nog bättre med allt på plats....hoppas det!

Svar på tråden Vita hem del 5