Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Hej!

Juliah, så kul att du är tillbaka

Pratade precis med en kompis som är höggravid. Hon har värkar nu...så spännande! Problemet är bara att hon även har magsjuka Har hört att kroppen brukar fatta att "nu är det inte läge att föda barn"och att värkarna brukar avta...nån mer som har hört det?

• lasseliten

Gemelli - skickar all min styrka till dig! Hoppas att bebben lugnar ner sig lite och blir kvar i magen liite till.

• lasseliten

Jättefint LissAnna! Jättefin grå ton.

• lasseliten

Å, vad roligt Busan... Vad fick ni betala? Alltid skoj med rabatt...

• lasseliten

God morgon!

Gemelli - hur är det med magen? Jag har tänkt på dig...

Idag är det dags att fixa klart golven i kök och matrum. De ska slipas klart en sista gång och sen börja behandlas....vitpigmenterad hårdvaxolja blir det, samma som på övervåningen. Men jag och E ska mest hålla oss ur vägen...blir nog nått varv på stan, mata ankorna...

Vad ska ni hitta på idag?

• lasseliten

Enji - så roligt att ert kök snart också är klart. Men visst är man trött på all "snabbmat" i alla dess former... VI väntar på våra vitvaror...de kommer först om några veckor...så vårt dröjer lite att fördigställa...men vi har de gamla sakerna kvar som "stand in" Lääängtar efter vår bulliga smeg-kyl

Busan - jättefint blev det! Och verkligen till ett bra pris!

• lasseliten

God morgon!

Oj, vilken helg....heeelt slut! Men nu är golvet nästan klart, ska "bara" styrkas en gång till. Idag ska jag röjja hemma. Det behövs verkligen.

Vad ska ni andra hitta på?

• lasseliten

Juliah- åh, har ditt paket kommit! Mitt är på väg Vad har du beställt?

Bilder kommer jag lovar. Men vi väntar fortf. på vitvarorna...de kommer inte än på nån vecka Men jag kan kanske visa utan dem på plats?

• lasseliten

hej vänner!

Håller tummarna hårt för att det är igång nu för FruPuffen

Ser att ni har pratat förlossningar...tycker också att det är så häftigt att föda barn...

Juliah - jag skulle ha maskinerna under bänkskivan. Så har jag tänkt att ha i vår tvättstuga i källaren. Bra med mycket bänkyta.

Har varit på bibblan på fm och beställt boken "vit jul". Hon tyckte nog att jag var liiite knäpp som frågade om en julbok NU... Hoppas att det finns massor med inspiration i den.

• lasseliten

men där är du ju fruPuffen....Så spännande att det är igång! Ställ in en stol i duschen, det gjorde jag då vi inte heller hade något kar....

Lycka till!

Svar på tråden Vita hem del 5