Vita hem del 5
Mori - jag skulle nog ta en vända till med det vita.
Mori - jag skulle nog ta en vända till med det vita.
Jättefina saker Juliah! Nu måste jag väcka E, för i em ska vi till lekparken och träffa en massa trevliga mammor och deras sööta barn. Ska nog ta med lite tax free godis och fresta med
NR - försökte lämna ett meddelande i din blogg men det gick inte Men det gick iaf ut på att jag kommer att sakna din blogg...hojta till när du är på G igen
Salmiak - jättefina bilder! Är det du och mannen längst ner till vänster? Isf ser din man ut som David Beckham
Salmiak - ni ser iaf såå fina ut!
Grattis Salmiak till jobbet!!
Smakråd önskas!! Har beställt EV bord och stolar idag men fick precis veta att det är låååång lev, tid på de "ostoppade" stolarna som jag bestämt mig för. Väljer jag istället stoppad sits (som jag får till samma pris som plåster på såren) så får jag allt inom några veckor! Hur skulle ni göra? Kompromissa liite?
tack mimmamum för råd....jag känner mig helt virrig! Ska ju ha stolarna länge så man vill ju bli nöjd!
Vi har en bugaboo, kan varmt rekomenderas
Gemelli hade hittat en sida där de hade bra pris...typ en tusing billigare...men vilken sida det var, det har jag glömt Men bra pris det var det, DET kommer jag ihåg