Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    Eddan skrev 2007-11-04 22:03:33 följande:
    Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha........!
    Jaaa visst är huset Gudomligt. Tyvärr ligger det på Sthlm mest usla ställe.
    knyttis skrev 2007-11-04 22:12:29 följande:
    Nytt i kuddväg! Inspirerad av Rori
    har du det i bloggen?
  • gemelli

MM,

Jaaa min värsta perido av illamående började vecka 7-8 där. Minns såååå väl hur hemskt det var. Min man var en vecka i fjällen och jag var hemma själv med vovve och barnen...

Har du tidigare inskrivning nu? Annars är väl vecka 7 tidigt för inskrivning?

• gemelli
    MildaMaränger skrev 2007-11-05 09:55:03 följande:
    jag testade det förra gången... funkade inte alls... det kanske kan funka... men huu... jag mår nästan illa bara jag tänker på det.. jag har iaf mailat min bm nu.Hur är det magen? *förlåt om jag är den 100:ade som frågar*
    Hihihi du är inte den enda som frågar... Får nog frågan just 100 ggr om dagen

Magen finns kvar och Vide i den. Han verkar trivas där inne.
    Inatt har jag inte ens haft några värkar. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för det. Kändes bara sååå otroligt skönt att slippa smärtan för ett tag...
  • gemelli
    MildaMaränger skrev 2007-11-05 10:01:35 följande:
    ja då gör det ju inte lika mycket...  om det inte gör ont... du får fördriva tiden med fl och en massa pizza.... man ska ju äta mycket kalorier innan!
    Hahahaha det har jag gjort hela graviditeten, ätit kalorier
    Såå jag har nog så det räcka till förlossningen, OM det blir någon sånn någon gång. Just nu känns det väligt avlägset

Haahaha ja jag har försökt med alla husknep
    Varit hyperaktiv, druckit hallonbladsTe ja alla husknep man kan ta till, men inget hjälper. Så nu ligger jag bara här och väntar .-D
Svar på tråden Vita hem del 5