JeaJea skrev 2007-08-20 19:23:37 följande:
innerst inne eller vadHaha jag skulle lämna blommor på ett bröllop och under festlokalen är det en restaurang, det är på en gammal gård med gamla fina dörrar. Det satt en metallklyka ovanför handtaget som jag absolut inte kunde få upp. Provade på alla sätt och det började bli kö bakom. Har varit där förut och det var samma sak då. Mannen bakom mig gick fram och bara öppnade med kommentaren, "och du som inte ens är blond"
Guud vad jag skrattar, det låter ju precis som sånt jag brukar göra! Skönt att höra att det inte bara är jag som brukar vela till det
Vet ni, maken är inte hemma just nu och vet ni vad jag lyckades göra? Jag låg på alla fyra på golvet och sorterade ut dvdfilmer jag inte längre ville ha, såna vi inte ser och när jag reser mig upp och ska masa mig förbi alla filmer som ligger på golvet tappar jag balansen och tar stöd mot - jag gissa - TV:n! Och det är ju inte direkt att den stod pall för mig så den tippade!! Men gudskelov trillade den inte, den gjorde bara en djup slagsida mot väggen och sen tillbaka igen. Hann tänka en hel del under de där sekunderna. Ska väl tillägga att vi har plattv
Sån är jag!