Vita hem del 5
Kajsa M: Jag är lite nyfiken på att kika in hos dig om du har lust får du gärna släppa in mig...
Kajsa M: Jag är lite nyfiken på att kika in hos dig om du har lust får du gärna släppa in mig...
Helt OT: Upptäckte precis att munspelet jag köpte till lill-tjejen på Ullared senast färgar av sig när det blir fuktigt...nu har jag röda fläckar i den vita soffan...
Himmelbiten: Tror att du köpte ett lika dant...
Så mycket för att jag skrev att det funkar jättebra med ljusa soffor och småbarn...!
Hej hej! Jag har pysslat lite ikväll, vill ni se... eller är det tråkigt med en massa bilder...?
Oj, nu kanske jag har lovat för mycket...! Jag får det visst inte att funka, får lägga dem i mitt galleri istället...!
Nu är de uppe! Det blev en krans till verandan och en inne, när man ändå klipper ner häcken kan man ju lika gärna göra något av den...! Var en sväng nere på LjungsHandelsträdgård i kväll så nu ska jag pysslade till en ljusstake också och nu ska jag fixa med resten...!
juliah skrev 2007-11-05 20:06:35 följande:
Fyndade på Jysk igår 10 st små skyltar 19kr = I like! Sen skrev jag lite själv, enkelt ska det va´!
De är ju hur bra som helst, egentligen sitter det ett litet rött metallhjärta på också som jag tagit bort. Så jag täntke julpyssla lite med dem också! Skulle nog ha köpt lite fler när jag tänker efter...!
Tack , kanske lite väl spretiga men det funkar väl!?
Tack , kanske lite väl spretiga men det funkar väl!?
Beatrize74 : Absolut, jag letade fram en gammal jag hade som inte var så bra, men jag kunde inte vänta tills affärerna öppnar imorgon... Jag får kanske göra om dem igen, men det gör ju inget!
Svärfar kommer och kapar ner resten av häcken imorgon så då finns det både kvistar och ved för alla som vill...!
Oj oj, du har många "härmningar" tillgodo med tanke på hur mycket jag härmat dig...! Finns det fler kvar eller köpte du rubbet...?!
Ja, flytta hit vet jag! Snart är det "öppet hus" på Ljungs också, då plockar de fram alla fina julsaker...!
Tänkte höra om ni har några tips på vad man kan göra med "elefanttråd"...tror jag att det hette (tjock, formbar ståltråd)... Vill hitta på något kul, men vet inte riktigt vad...har ni några förslag?
De ska ha öppethus en kväll framöver, då har de plockat fram alla sina fina julsaker precis innan och har "premiär" på dem...! Du vet inte om det ännu men jag tänkte att vi skulle dit...!?
Ska genast kika in i hennes galleri, tack för tips!
Vi hade liknande i vår gamla lägenhet och bytte till billiga rostfria från Biltema (!!) Art 86-355, tror att de visar måttet på hela beslaget men är inte säker...
Jag drar mig tillbaka nöjd, glad och fylld med inspiration från er alla! Natti natti!
"Septembergrynet" - kreativt...! Ha det gott och kram på er!