Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

Mori, jag fnissade lite när jag läste om din ärlighet med pengarn! Men det är bra att vara ÄRLIG, du kanske til och med får hittelön! SkrattandeFlört

lasse, jag byter gärna hem med dig jag också! När är det inflyttning i smegen? Flört

Lisa, jag har också en Hjärtljusstake från Westergaard och Kovacs med elektriska ljus: http://www.familjeliv.se/hem/mimmamum/galleri.php?cur_album=K%F6ket

• mimmamum

Smajla, krya på dig!

Just det, jag fick också köksboken från Allt i hemmet idag. Jag la ju ut några bilder på deras hemsida, men boken var en besvikelse, den var ju från 2002! Förvånad Det som var bra dock var påsen den låg i, perfekt till SWAPen! Ni vet en sådan stor vadderad sak!

• mimmamum

Smajla, de där frasen ser farligt goda ut! Måste provas till jul,gillar sådant som ser avancerat ut men som är enkelt att göra! Skrattande

Den där apotekarskänken var ju jättefin! Ett gammalt tandläkarskåp hade inte heller varit fel men det lär man ju sällan ramla över!

Kajsa, vitt är fint men silver också! Skrattande

• mimmamum
    malins79 skrev 2007-10-30 18:16:56 följande:
    Min gullige man svängde in på Coop och köpte den vita hjärtljusstaken. Han har inte kommit hem ännu. Jag ska ha den i ett av köksfönstrerna till advent/jul men jag ställer den nog på byrån i sovrummet så länge.
    Så kul! Visa gärna bild på den!
  • mimmamum
    Mori skrev 2007-10-30 20:09:31 följande:
    Tak Julia ska kika in där!Nu ringde en kille på lyran och anmälde sitt intesse för tjuolapparna jag hittat."aaaah fan asså ja tappade stålar o lördags när jag åkte taxi, tyyyyp 400 spänn asså" Nej, tyvärr grabben, det här rör sig om småpotatis och blev inte tappat i lördags....
    Skrattande
Svar på tråden Vita hem del 5