Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

malins79 skrev 2007-10-29 20:57:04 följande:
    Kollade precis på Koja till Slott, och kom tänka på skulle inte TV4 spela in Extreme Housemakeover? Nån som vet?!
    Kikade också lite på det! Det blev faktiskt snygg för en gångs skull! Tycker alltid det är så modernt och färgglatt! Dörrarna var verkligen pricken över i:et! Sängen däremot skulle jag nog vara rädd att ramla ner från, lite väl hög!
  • mimmamum

Knyttis vilken stämning du sprider, vill ju ha jul NU!!! Ser verkligen fram emot de tryckta hjärtanen! Jag såg de som sextiotalsvillan gjorde och gillade dem skarpt!

Åh kan inte sängen komma nu då!

• mimmamum

Lasse, jag är lite stressad, jag skulle ju spraymåla min hästar hade jag tänkt men färgen tar så dåligt så jag måste penselmåla istället! Puh!

Idag ska vi faktiskt på kyrkis, de har öppet ändå! Sen blir det till att måla, måla och måla! Har 20 stora pållar och swapens 15 som väntar på färg, plus att Albins lilla bord och stolar behöver ytterligare målning!

Ett tips på Hjärtljusstake är Åhlens, tycker den ser graciös ut! Fast den är bara för stearinljus!

• mimmamum
    Knyttis, ja jag måste nog hålla med om att originalet är det finaste, men den kostar ju på tok för mycket! Åhlens hade ett bra alternativ, de har haft den tidigare år också men den brukar sälja slut första dagen!Ledsen Lantliv får jag i brevlådan, längtar så! Inte ska du ha prestationsångest, jag är säker på att jag kommer att gilla hjärtanen och som du säger så vet jag hur mycket jobb det ligger bakom alla swapares saker!
Svar på tråden Vita hem del 5