Vita hem del 5
Sylt, blå elefant säljer till samma pris som syster lycklig, dvs 5995 om man hämtar på plats! Dessutom var deras leverans på sängen mycket kortare! *frestas*
Sylt, blå elefant säljer till samma pris som syster lycklig, dvs 5995 om man hämtar på plats! Dessutom var deras leverans på sängen mycket kortare! *frestas*
Kajsa, du är verkligen en snabb en! Självklart vill vi se väggen!
Gemelli, var ska du ha stolarna? Svart är ju också fint!
Glömde, jag blev också tårögd när jag såg den fina Skarpskylten, så vackert!
Kajsa, vad bra det blev! Är det en annan känsla nu i rummet? Hur gick det förresten med kaklet, var du inte sugen på att byta ut det?
mimmi, jag har köpt en svart spis på Coop, de hade extrapris nu!
Göra en själv lät ju intressant! Brios var då verkligen lätt att montera, bara två skruvar, inget IKEA pyssel där inte! Ni har väl inte glömt min systers underbara leksaksspis, så fin! http://jordgubbarmedmjolk.blogspot.com/2007/07/lekstugan-del-2.html
Kickan, min son är precis fyllda ett år och han älskar att öppna och stänga ugnsluckan på spisen! Sen är den ju så fin så den får gärna stå framme! Funderar dock lite på de röda detaljerna, lite stör de ju ögat men men...
Smajla, så fina bilder, är det någon speciell inställning eller filter?
Kajsa, MÅLA! Hihi!
Knyttis med risk att jag frågat förr *virrpanna* vad skulle du göra till swapen?
Vi har en Nikon D40. Hmm, photoshop är jag riktigt dålig på! Gillade dina bilder, hälsa din sambo det!
Hihi, maken var det ju!!!