Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

mimma- Stort grattis till sängen!

mimmi- bordet är wonderbaar och cup cake likaså!

Juliah- Grattis till N på sin 2-årsdag!

• knyttis

Snön ligger fint på marken utanför fönstret, smygprovar Nusnäsljusstaken i köksfönstret, har nynnat julsånger hela morgonen. De doftar nybakat i hela huset, kanlebullar igår och scones nu på morgonen. Gjorde klart min variant av julstrumpa igår. Bilder kommer senare i bloggen!

Idag ska jag pyssla och grejja hemma, åka efter mit paket från nublu som kommit!

• knyttis

Vicka81- Bor i Sigtuna norr om Sthlm. Men nu skiner solen från en klarblå himmel så den mästa snön har smält bort... Vi hann vara ute med sonen och göra snöbollar se de ok...

Pärla- Klart du är välkommen fast du inte hinner så mkt just nu, är i samma läge som du. Hinner inte alls med här som tidigare. Att kombinera jobb, hem och barn + lite fritid är så mkt svårare än vad jag trodde de skulle bli. Jag är imponerad av alla här inne som verkar ha så mkt energi och hinner med så mycke hela tiden... mimmi, mimma, juliah, bea m.fl

Juliah- Ni har säkert en härligt kalas även om i mindre skala! Sköt om dig&Kram
    Skall visa bilder på julstrumpor jag hållt på med de senaste kvällarna senare idag, thanks to you! Inspiration ala Julia!

• knyttis

Rori - Vad söt kudde! vad duktig du är på at sy!

• knyttis
    Anton2005 skrev 2007-11-03 14:05:23 följande:
    Vi längtar efter jul så nu finns det lite nytt i bloggen.
    Hade du ngn stomme i mitten av kransarna då du fick dem så fina och jämna? Planerar också göra sådana!
  • knyttis

LinaoMatilda - Tack söta!

LCroft- Vill uppmärksamma att du alltid skriver så fina ord i bloggen, de värmer jätte mkt! Försöker också bli bättre på att kommentera för du är verkligen duktig på det!

Juliah- Vad roligt att du fick en liten idé av mig en gång! Vill mer en gärna ge ngt tillbaka!

Intressant och bra diskussion ni hade tidigare om att kopiera/inspireras av andras idéer. Jag tycker det är jätte viktigt att man skriver av vem man fått idén eller inspirationen av om man gör liknande som någon annan. I alla fall om det är en "privat person" sedan om det är ett större företag och man gör en egen version vet jag inte om jag tycker lika viktigt. Jag får massa inspiration härifrån själv, är alltid noga med att skriva vems originalidén är. Tycker ju de lite av idén att samlas här och utbyta tankar och ideér - eller hur! Hoppas någon får inspiration av mig med!
    Missuppfattade jag? Var de någon som börjat sälja liknande som mimmas änglapollar?

• knyttis

Mori- Jo tack, de tog en liten stund att brodera dom men de var faktiskt jätte roligt! Funderar på att utvekla ideén vidare, ni får se när jag är klar om de blir bra.
    Du är tillagd på min sida. De är rätt tom just nu, har tagit bort en hel del då det känns så innaktuellt. Får se när jag får inspiration att ta nya bilder ngn gång. Vi är fortfarande förkylda jag och sonen och går på sparläge båda två.

Kajsa- Fint i bloggen! Undrar en grej om strutarna...ska man ha ngt i dem när man hänger dem i granen el ska de va toma?

Svar på tråden Vita hem del 5