Vita hem del 5
Smajla- De står still en trappa upp, kommer ej på vems ljusstaken är....
Smajla- De står still en trappa upp, kommer ej på vems ljusstaken är....
Kajsa - Vardagsrummet blev jätte fint i vitt! Jag tror nog att de så att de flästa blir förstummade övar allt du hinner göra och så fint under de 24timmarna på dygnet! Ta de som en varm komplimang!
Mimma- Åh vad härlig lillpollen var! Längtar till vår leverans1
Malins - Den var riktigt fin! Var de på coop maken köpt den? Vad gick den på? Vill ha en me!
Juliah - Vad mysigt inlägg med bilarna och lillkillen! Så sött!
Veroniqa - Stort grattis, stog och drägglade över en i lördags men får nog vänta...
Smajla - Krya på dig! Jag är sjukling me!
Nu ska jag kolla Desperate housewifes!
Vad roligt med mkt bilder så här på morgonen!
Lisa - mysigt rum med många härliga detaljer!
Rori- Bordet blev en 10poängare! Påminner lite om Eliviras nu Hur blev det med inredningspartyt? Hade ni skoj?
mimmi- vad produktiv du är som virkat klart! Ser fram emot bild sedan! Gjorde du den en storlek större en orginalbeskrivninghen?
Juliah- Hoppas du hittar ngt kul på Coop!
Jag och sonen är riktigt förkylda och febriga idag igen så här blir det en lugn dag! Kanske lite pyssel om jag orkar! Igår skickades det in en beställning till www.nublu.se lite julpynt och ngr julklappar!
mimmi & gemelli - Lexingtonkudden fanns i sommras på rea där jag såg den, de lite mjukt voffeltygsaktigt om jag kommer ihåg rätt. Jätte fin var den! Hoppas ok att jag svarade Lisa!
Tack för värmande ord, behövs verkligen nu! Mer än ni anar men inget jag vill gå in på nu!
Pressan - Du visar väl bilder på dina mossbollar/klot! Jag är också sugen på att göra såna!
Mimmi - De var ju bild på likannde slagbord som dit i Vakre Hjem, du kommer att få det så fint med det bordet!
Gemelli - Stolen var så vacker com ett smycke! Vilket fynd du gjort!
Rori - Hoppas du hittar dit drömvitrin hos butiksväninnan, du kanske får lite rabatt då !