Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Smajla- De står still en trappa upp, kommer ej på vems ljusstaken är....

• knyttis
    Anton2005 skrev 2007-10-30 19:30:49 följande:
    Jag fick mitt första nummer av Hus & hem idag efter att jag anmält mina milda-köp. Ska väl igentligen inte klaga när man får något men den tidningen tycker jag verkligen inte om. Känns som det räcker att bläddra igenom den snabbt och sen lägger man den åt sidan
    Instämmer, har också bara bläddrat och fick nog...fick ingen inspiration blev bara avskräckt av allt virrvarr och färgkalasande!
  • knyttis

Kajsa - Vardagsrummet blev jätte fint i vitt! Jag tror nog att de så att de flästa blir förstummade övar allt du hinner göra och så fint under de 24timmarna på dygnet! Ta de som en varm komplimang!

Mimma- Åh vad härlig lillpollen var! Längtar till vår leverans1

Malins - Den var riktigt fin! Var de på coop maken köpt den? Vad gick den på? Vill ha en me!

Juliah - Vad mysigt inlägg med bilarna och lillkillen! Så sött!

Veroniqa - Stort grattis, stog och drägglade över en i lördags men får nog vänta...

Smajla - Krya på dig! Jag är sjukling me!

Nu ska jag kolla Desperate housewifes!

• knyttis
    Smajla skrev 2007-10-30 21:14:43 följande:
    tack och krya på dig också!
    Tack snälla Smajla!
    malins79 skrev 2007-10-30 21:17:36 följande:
    Knyttis, ja på Coop forum, kostade 199kr, heter Nusnäs
    Tack snälla för infon, hoppas kunna motivera maken att åka efter imorn...
  • knyttis
    Lisa1981 skrev 2007-10-30 22:20:37 följande:
    Tack för hjälpen... får fundera på vilken stake jag ska köpa.Jag ska gå och lägga mig nu men jag lägger in lite bilder imorgon....va roligt att någon vill se..
    Jag har också tänkt mig en sån, skulle gärna ha en men el men de ju fint m levande ljus med. Berätta hur det blir för dig idag och hur du resonerat! Hoppas du får se mkt fint på din tur i stan!
  • knyttis
    Camilla R skrev 2007-10-31 08:56:30 följande:
    Ja, det är ju en sån jag vill ha.. men fick än så länge nöja mig med kopian från Siba..
    Min kopia är från Clas Ohlsson men den har förvånansvärt bra ljud riktigt djup på basen! Du är inte ensam
  • knyttis

Vad roligt med mkt bilder så här på morgonen!

Lisa - mysigt rum med många härliga detaljer!

Rori- Bordet blev en 10poängare! Påminner lite om Eliviras nu Hur blev det med inredningspartyt? Hade ni skoj?

mimmi- vad produktiv du är som virkat klart! Ser fram emot bild sedan! Gjorde du den en storlek större en orginalbeskrivninghen?

Juliah- Hoppas du hittar ngt kul på Coop!

Jag och sonen är riktigt förkylda och febriga idag igen så här blir det en lugn dag! Kanske lite pyssel om jag orkar! Igår skickades det in en beställning till www.nublu.se lite julpynt och ngr julklappar!

• knyttis

mimmi & gemelli - Lexingtonkudden fanns i sommras på rea där jag såg den, de lite mjukt voffeltygsaktigt om jag kommer ihåg rätt. Jätte fin var den! Hoppas ok att jag svarade Lisa!

• knyttis

Tack för värmande ord, behövs verkligen nu! Mer än ni anar men inget jag vill gå in på nu!

Pressan - Du visar väl bilder på dina mossbollar/klot! Jag är också sugen på att göra såna!

Mimmi - De var ju bild på likannde slagbord som dit i Vakre Hjem, du kommer att få det så fint med det bordet!

Gemelli - Stolen var så vacker com ett smycke! Vilket fynd du gjort!

Rori - Hoppas du hittar dit drömvitrin hos butiksväninnan, du kanske får lite rabatt då !

• knyttis
    pressan skrev 2007-10-31 14:15:44 följande:
    Och i Översikt
    Mysigt blev det!
Svar på tråden Vita hem del 5