Vita hem del 5
Ändrarde planer sonen hade hög feber och var förkyld då han vaknade så nu är jag hemma idag. Känns helt ok, jag är lite förkyld själv och de borde städas här hemma. Typiskt mammor att vi tänker på det direkt...Får se vad som hinns med.
mimmi006 skrev 2007-10-30 06:58:01 följande:
knyttis- ååå så fina saker! Ha en bra dag på jobbet!Karamellfabriken skrev 2007-10-30 07:04:14 följande:
Knyttis!Åh, vilka härliga bilder. Hjärtljusstaken är bedårande, var har du köpt den?Jag redigerar inte heller mina bilder. Vänder dem på sin höjd. Men nu ska jag köpa en ny kamera och därför kan jag verka lite tjatig !mimmamum skrev 2007-10-30 07:08:29 följande:
Knyttis vilken stämning du sprider, vill ju ha jul NU!!! Ser verkligen fram emot de tryckta hjärtanen! Jag såg de som sextiotalsvillan gjorde och gillade dem skarpt!Åh kan inte sängen komma nu då!Ni får krama till dem så de får bra form efter att de klarat sig igenom postgången!
Ewis skrev 2007-10-30 07:15:33 följande:
God morgon tjejer!Jag tjatar vidare om min fula hall Färgen den ska målas i är näst intill vit för ögat men det heter att den har grå pigment i sig.Vill byta lampan på väggen i tarppan oxå eller tycker ni att jag ska spraya den vit?Förslag på billiga lampor att sätta på väggen i trappan.Smajla:Jag har försökt med flera olika lampor på skåpet/skänken under fönstrena men tycker det ser fel ut.Har Du något bra tips på lampa, gärna billig ?Himmelbit:Tyvärr är det 3 sovrum som används + wc på övervåningen så göra hål i någon vägg funkar inte så bra.Funderar på att ta upp ett hål i trappväggen mot utsidan där tavlan och lampan sitter men just nu känns det som ett stort projekt och pengarna spar vi just nu för att åka utomlands 2 veckor så denna hallen blir en liten budgett renovering.lasseliten skrev 2007-10-30 07:15:25 följande:
God morgon! Här är det höstlov hela veckan så det betyder att kyrkis har stängt...så Ebbe och jag måste hitta på något annat att göra idag...Trodde att det skulle vara ok väder idag...men det ser inte lovande ut om man säger så... Håller på med swapen. Fler som är lite stressade el är alla klara? Vad ska ni hitta på idag?