Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

knyttis skrev 2007-08-15 22:50:46 följande:
        Hej och halå!Nu har jag pysslat med en egentillverkad stolsdyna till vår Ikea pall, köpte blå-vitt randigt tyg på Bruka. Jag är så frusen så en sådan behövde jag Tjenixen har inspirerat mig att tillverka egna kronor, så de har jag provat på också, blev väl sådär.Och till sist en liten blommpinne jag köpte på Syster Lycklig
    Ååå vad fint, jag måste oxå måla min pall
    JeaJea skrev 2007-08-15 22:52:05 följande:
    altandörren i vardagsrummet.Gemelli: kolla in min kompis jessan71 hennes ritningar går inte av för hackor, inte deras nuvarande hus heller. Hon är grym på inredning, jag har försökt locka hit henne för allt hon gör är toppklass.
    Sprang genast dit, men hon hade inte så mkt bilder på sitt hem som jag kunde se. Ritningar?
    Salmiak6 skrev 2007-08-15 22:54:31 följande:
    En snabb titt på mina foton jag skrivit ut idag
    JÄTTE JÄTTE FIIIINT!!!

Så fint i svart/vitt
    En liten Vide i magen enligt ul
  • gemelli

Hua det har tagit tid att läsa ikapp idag. Jisses vad det skrivs under en dag i den här tråden...

Men jag såg nog att min namn nämdes några gånger bla om en villa här på Värmdö.
    Den tidningen måste jag köpa

Sen var det någon som var ute efter Kitchen Aid. Den hittar man billigast på www.pixmaina.com

Förlåt om inlägger blev lite opersonligt, men jag mins inte vilka det var som undrade.

Men en ska mins jag

STORT STORT GRATTIS TILL JOBBET SALMIAK
  • gemelli
    Salmiak6 skrev 2007-08-16 22:51:50 följande:
    Åh Gemelli! Nu blir jag nästan rörd! Av allt du läst så minns du mig! Gulliga du!!!!
    Kyss
  • gemelli

Hittade min CD-penna på GRANIT

• gemelli

Salmiak,

JA du o jag verkar ju uppenbarligen ha lika smak

Måste köpa den imorgon

• gemelli
    NyfikenRosa skrev 2007-08-16 23:02:27 följande:
    tjenixen.. kolla in i mitt hem... där hittar du inte såååå mycket vitt. Jag känner mig också lite ensam ibland, min stil är ju inte romantisk som de flesta har valt i den här tråden. jag kan känna prestationsångest över min blogg ibland för kommentarna är få ibland... men jag gör den för mig och visst liite för andra. Men gillar någon den inte så får man låta bli. Tycker att du ska stanna kvar!
    Hahahaha tänkte inte komentera det som skrivits ikväll... Men jag måste komentera dig NR.

Har inte heller en gnutta romantik i mitt hem
    Tyckte jag slog på STOOORT när jag köpte ett par Himla gardiner som är nog ett av det romantiskaste jag gjort
  • gemelli
    JeaJea skrev 2007-08-16 23:07:57 följande:
    har ni inte märkt det förrän nu, jag brukar blanda ihop er
    Hahahaha näää är det sant
  • gemelli
    Salmiak6 skrev 2007-08-16 23:09:38 följande:
    Eller ka jag kanske be någon om hjläp som ändå ska till ikea?Ingen som planerat en tur till ikea i helgen?
    Julia skulle väl dit och titta på kök
  • gemelli
    Salmiak,

Vad gullig du är

JeaJea,

Jag bor i ett gammalt hus med två killar!
    Salmiak bor i ett nytt fint hus med två tjejer

Här är vårt hus, gammalt som gatan

Svar på tråden Vita hem del 5