juliah skrev 2007-11-05 20:06:35 följande:
Ok, nu kan jag inte låta bli...Jag har skrivit detta förr. Personligen har jag fullt upp med hus och barn. Skummar mig igenom tråden, kommenterar lite nu och då det som jag har lust till eller ser.Jag vill INTE behöva få dåligt samvete här inne. Tråden ger mig enormt mycket inspiration och jag har fått många nya goda vänner här...Jag blir så trött på att vi ungefär en gång i månaden går igenom samma sak..om och om igen. Jag tycker att TS kan vara värt att läsa lite nu och då!Hoppas alla får en trevlig kväll och att ingen tar illa upp.
Jag känner samma sak. Jag känner att detta "jag känner mig ignorerad" sätter sorti på hela tråden. Jag blir ledsen, skuldmedveten och funderar över om det är JAG som har gjort något. Jag fixar inte detta om och om igen jag heller.
När orsaker ska inboxas och heller inte ventileras känns det ännu jobbigare för det gör att ALLA går omkring och har dåligt samvete.
Jag blir glad när jag får en stund över i mitt hektiska liv så jag kan sitta här och vill inte ha det så här gång efter gång efter gång.
Jag håller med Juliah om att sista stycket i TS är värt att läsa igen.