Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Bea - blir galet stolt när DU tycker att jag är effektiv! Det är alltid min grej liksom, vill hinna så mycket men tycker aldrig att jag hinner tillräckligt. Med en SUPEREFFEKITV pappa så sätter det sina spår....han är helt enorm, ni skulle se honom....

• lasseliten

Pärla - skickar massor med kramar! Vet hur tungt livet kan vara ibland. Min systers bästa vän blev skjuten till döds av en polis för nått år sedan. Känner så med dig!  Pausa ett tag men vet att vi finns här för dig...min inbox kan du också skriva i om du vill....KRAM!

• lasseliten

MM - jag åt också postafen...Kommer också så väl ihåg hur tungt illamåendet är! Kontakta BM om du känner dig osäker på biverkningar...men annars finns postafen receptfritt på apoteket. KRAM!

• lasseliten

Gemelli - vet hur jobbigt det är att vänta. gick över 14 dagar med Ebbe...och jag kände ingenting...inga förverkar eller nått...trodde tillslut att nehe, det blev ingen bebis...Sambons möten som avbokats kunde han gå på för vi hade ju inte fått nån bebis...men till slut kom han, och det gör Vide med!

• lasseliten

Malins - köper Lantliv och prenumererar på Elle Interiör (den hänger med sedan mååånga år tillbaka) ... och sen lite det jag kommer över. Allt i hemmet, Vakre Hjem, D&T (mest på sommaren) Men skulle jag bara välja en så skulle det nog bli Lantliv.

• lasseliten

LCroft och Knyttis - jag har använt en pepparkaksform som mall till dalahästen. Kanske kan du hitta någon sån?

Tror jag backar undan lite för kvällen...orkar inte riktigt med turbulensen i tråden. KRAM till er alla!!

• lasseliten

Felizia - Tycker att Mori uttrycker sig väl. har inte heller något emot någon av dessa gulliga tjejer. De gånger det har blivit tjafs i tråden så har det oftast blivit sämre av att fler sagt sitt. Det är så lätt att det skrivna ordet missuppfattas och man skriver om varandra. Jag hoppas verkligen att Smajla och Gullfina kommer tillbaka. Den här tråden är en underbar inspirationskälla för många och jag tycker verkligen om alla här inne!

• lasseliten

God morgon!

Sonen vaknade alldeles för tidigt i morse. Mannen är hemma sjuk och jag känner hur bacillerna hoppar på mig Har gurglat med listerine nu på morgonen...visst var det bra för halsont och få kål på bacillerna? Eller har jag hittat på det?

Juliah - så roligt att se dig här. Blev lite nervös att alla skulle dra sin väg efter turbulensen igår. Tycker ju att vi har så trevligt här i tråden...men blir också lite matt av känslan att intet räcka till...

Svar på tråden Vita hem del 5