Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Nån som kan tipsa om var jag kan hitta prickigt tyg på nätet? Har sett några länkar förut men jag är inte Rain Man... Kanske borde jag plocka fram Mimmi ur kylskåpet och fråga henne istället...

• lasseliten

Tack vännerna! Ni är som uppslagsverk ju!

Visst var det olika priser hos Stoff och stil beroende på om man ringde in sin beställning eller beställde via deras hemsida? Nån som kommer ihåg?

• lasseliten

Anton - Svårt. Ni får väl fundera på om ni vill ha honom hos er eller om ni vill att han ska sova i sin säng. Och om ni orkar ta striden. Kan ju också vara något som är övergående...har han hållt på så här länge? Annars får ni också vara envisa. Nu blev vi väldigt OT 

• lasseliten

Anton - funkar det att han har en säng inne hos er då? En kompromiss liksom...Den kan ju stå nääära dig. Då kan du hålla honom i handen...han verkar vara jättego er son

• lasseliten

God morgon!

Smajla - usch, stackare...hopppas hostan går över snart så du kan sova om nätterna!

USB - har tyvärr ingen aning om vilka rullgardiner det är som är genomskinliga. Men jag hoppas verkligen att det inte är de vita som vi har

Svar på tråden Vita hem del 5