Inlägg från: Birks och Kalles mamma |Visa alla inlägg
  • Birks och Kalles mamma
    JeaJea skrev 2007-08-27 21:06:31 följande:
    Nu måste jag skriva på min takbjälke, men kan inte bestämma mig för vad det ska stå, Hjälp!
    Nu är det dags för mig att sova! När jag läste detta tänkte jag... Hjälp kan du väl inte skriva på takbjälken heller!
  • Birks och Kalles mamma
    gemelli skrev 2007-08-30 21:45:42 följande:
    Kan man bara lägga sig ner och DÖ? Faaaaan vad livet känns jobbigt just nu. Idag när jag kommer till jobbet så säger min anställa tjej upp sig  8 veckor kvar till förlossningen Shit vad trött jag är på att ha det här företaget. Säljer snart skiten och flyttar...(ursäkta språket) men blir bara så less. Förlåt att jag kommer in och klagar lite
    Nämen! Som om du inte hade nog med foglossning och förlossning just nu! Vad har du för typ av företag?
  • Birks och Kalles mamma
    numberone skrev 2007-08-30 22:55:25 följande:
    Ska Gekås göra det? Ååå då kanske det blir lite lugnare här nere så slipper man bli av med hälarna varje gång man åker dit
    Jamen det väl bara sååååååååå trevigt att fiiiina jag från stååååkkkholm vill komma och besöka er trakt??? Kan väl vara värt ett par hälsenor??
  • Birks och Kalles mamma
    mimmamum skrev 2007-08-31 09:59:42 följande:
    Nytt inlägg, har gjort en Änglapålle! Välkomna dit!
    Åh spara en till mig. En sådan vill jag ha lite närmare inpå jul. Just nu måste vi spara ordentligt efter allt spenderande i sommar.
  • Birks och Kalles mamma
    sunmaid78 skrev 2007-08-31 13:18:39 följande:
    Vet nån hur man får tag på BALETTSKOR??? Jag ska inte dansa i dem Har sett nån g en bild på sådana som prydnad o vill ha det jag med...
    Googlade fram detta resultat: www.geocities.com/flopen83/cloth.html
  • Birks och Kalles mamma
    gemelli skrev 2007-08-31 13:58:13 följande:
    Om det är någon som ska till Formex i helgen så måste ni kolla in Oscar Borgströms monter. Han har dom mest underbara marina sakerna man kan hitta.Här är bla ett par kuddar som jag vill ha, tyvärr är dom väldigt dyra...www.blandkobbaroskar.se/textil/images/textil2...
    I butiken Bland kobbar och skär köper vi en hel del julklappar varje år. De har så fina saker. Vi försöker köpa en hel del klappar i de lokala butikerna.
  • Birks och Kalles mamma
    Salmiak6 skrev 2007-08-31 18:04:25 följande:
    Ojojojoj! Nu har vi ritat upp vår tillbyggnad i ett 3D-program. Åhhhh! Va snyggt det kan bli! vill ju visa er!!!
    Jättenyfiken! Jag kan ju inte annat än säga att det låter supersnyggt. Speciellt inte som det låter väldigt mycket som våra utbyggnadsplaner vi just fått muntligt ja till. Vi hoppas på byggsart så fort tjälen gått ur marken.
  • Birks och Kalles mamma
    gemelli skrev 2007-08-31 18:23:30 följande:
    Ja det känns tungt. Driver en hudvårdsklinik så det är en hudterapeut som sagt upp sig. Inte så lätt att hitta på sånna tyvärr.Ja kobbar & skär är en underbar butik, besöker den jämt när vi åker till vaxholm.
    Vad jobbigt? Kan du dra ner verksamheten till ett minimum med bara stamkunder under mammaledigheten eller har du för stora fasta kostnader? Om du blir av med en lön kanske det går bättre?
  • Birks och Kalles mamma
    gemelli skrev 2007-08-31 18:33:37 följande:
    Jag ligger centralt här på värmdö och måste ha öppet 6 dagar i veckan. Men vi har så mkt kunder så det täcker 2 heltidare. det är de som är problemet.Har man aldrig tid när kunden ringer så man tillslut ett dåligt rykte.Ja jag hoppas på att det löser sig. Proplemet är att jag är sååå otroligt besviken på den här tjejen som jag gett så mkt och så gör hon så här mot mig...Man känner sig bedragen!!!
    Nämen bor du på Värmdö?? Då är det ju bara ett hopp över till mig på Rindö! Vi har just fått en nystartad klinik vid gamla regementet här på ön.

Det är trist när man lägger ner tid på att ära upp någon, som sedan bara vänder ryggen till och själviskt går vidare. Hon kanske ti och med startar en egen konkurrerande klinik nu när du är borta ur leken.
Svar på tråden Vita hem del 5