• Rori

Vita hem del 5

VSM-vår katt matchar också in hos oss

Och en till bild från framsidan..ser lite skralt ut utan en riktig gårdaplan med andra växtligheter än ogräs, men nästa sommar...

Melvins inredningstokiga mamma
  • Rori

Gårsdplan ska det ju stå!!!!

Tack för fina kommentarer om huset  

• Rori

Tänk att jag inte ens fick GÅRDSPLAN rätt andra gången heller Stavar ju som en kratta.....

• Rori
    NyfikenRosa skrev 2007-09-20 14:39:34 följande:
    och du mååååste skaffa en gunga som hänger där .... eller en gungstol och ett munspel
    Vi hade en fin gunga som hängde i terasstaket men den gick sönder 
  • Rori
    Karamellfabriken skrev 2007-09-20 15:12:43 följande:
    RoriErt hus är verkligen superdupersnyggt och STORT.Vilken tur att vårt lilla hus inte ligger bredvid ert, då hade man kunnat missta det för att vara lekstugan
    Tack
    Haha
  • Rori

Och tack ni andra snälla söta också för alla fina ord om vårt hus Ibland känns det hopplöst och ändlöst att bygga själv, så era ord piggar upp

• Rori
    fridamin skrev 2007-09-20 16:49:32 följande:
    Rori - så otroligt vackert hus!!! Har ni ritat & byggt det själva? eller är det via husföretag?? nyfiken jag som letar hus men funderar på att bygga nytt nu när priserna nästan är lika höga... /kramelikram
    Jo, vi har byggt huset själva (maken är snickare) och planerat det själva men en arkitekt ritade det åt oss

Och tack alla ni som överöst vårt hus med komplimanger
  • Rori

In på kvllskvisten och stoltserar med min nya lampskärm som jag shoppade i veckan. Foten är en gammal av min mammas!Det blev såå mysigt med en lampa till sovrummet nu passligt till höstmörkret

• Rori

Jag köpte den(läs. hör&häpen) från Halpa-Halli Blev så glad för just innan hade jag varit in till zinna och där hade jag fått betala dubbelt mera för en nästan exakt likadan skräm Det är längesedan jag varit till HH och de hade verkligen fått mycket fint dit!

• Rori
    Skogsstjärnan skrev 2007-10-07 17:35:17 följande:
    Rori: Det blir visst en tripp dit då hör jag Vad fanns annat för skoj?Smajla: Ja jag ser det nu Varför då tro???
    Ja, det fanns speglar, ljusstakar, ramar, lampor o tyger, ja, alltmöjligt. Jag menar alltså HH-kangas i kokkola. Men blev smått arg när jag var där för jag frågade snällt av damen där ifall det fanns fler ramar än en, som jag då hittade. Hon tittade på mig som om jag var en utomjordling och sa "Puhu suomea!!" Då blev jag arg och frågade en gång till samma sak. Då gick hon bara iväg och ropade på en annan som kunde knaggligt svenska. Nog förstår jag om de inte kan svenska men man behöver ju inte vara otrevlig mot svenska kunder *arg* Ledsen

Julia-stackars dej!Usch jag skulle ha blivit livrädd!!Säger som de andra:Ring aftonbladet och berätta!!Så kan ju polisen inte jobba
Svar på tråden Vita hem del 5