Vita hem del 5
Godmorgon allihopa Idag är det äntligen den dag som jag väntat på länge. Det bär av på shoppingresa till Sverige&Danmark Håll tummarna upp för att jag hittar många fina fynd!! Så nu kommer jag att hålla semesterstängt på min sida
Godmorgon allihopa Idag är det äntligen den dag som jag väntat på länge. Det bär av på shoppingresa till Sverige&Danmark Håll tummarna upp för att jag hittar många fina fynd!! Så nu kommer jag att hålla semesterstängt på min sida
Glömde kommentera Juliahs smycke!Verkligen jättefint
Gokväll i tråden! Nu är vi hemma tillbaka efter vår härliga resa. Är såå avis på er som bor i Stockholm, där finns ju verkligen hur mycket som helst Fick med mej en del godbitar Köpenhamn är ju inte heller fy skam
Men nu blir det till att ställa iornding för vårt bröllop så inredningen får stå på hyllan en vecka... ...men alltid lika kul att kika in här och få inspiration. Skulle vara kul att börja blogga
Så fint Knyttis
Jag skulle så gärna ta emot tips på lite bröllopsdekorationer av er Alltså hur man dekorerar borden där gästerna sitter....Vaser, blommor och ljus........
Gokväll i tråden
såg att mimmamum efterlyser bilder. Här kommer en bild av mitt UNDERBARA fynd jag hittade hos mormor idag!En liten skolbänk, och det fanns t.o.m 2 att välja på, så jag tog den lilla söta Spricker av stolthet, för den kommer att bli så söt som vit, i sonens rum
Ha ett mysigt veckoslut
Godmorgon! Juliah: Åh stackars dej!Så tungt när barn är sjuka Emmasa: Fy va hemskt! Förstår att du är ledsen och orolig, det skulle jag också vara. Går alltid och oroar mej t.o.m. fast ingen är sjuk Sänder över styrkekramar Jeajea: Så gulligt barnrum!