• Rori

Vita hem del 5

Godmorgon allihopa Glad Idag är det äntligen den dag som jag väntat på länge. Det bär av på shoppingresa till Sverige&Danmark Flört Håll tummarna upp för att jag hittar många fina fynd!! Så nu kommer jag att hålla semesterstängt på min sida

Melvins inredningstokiga mamma
  • Rori

Glömde kommentera Juliahs smycke!Verkligen jättefint Glad

• Rori
    juliah skrev 2007-08-15 09:37:30 följande:
    snowgirl, ja dessvärre så är det de! De är det bästa budgetalternativet tycker jag. Har inte råd med så många från tex byggfabriken.mimma och rori, tack!Ha en underbar resa rorí!maria, glömde ju bort, urfin säng och snygg postlåda!
    Tack Glad
  • Rori

Gokväll i tråden! Nu är vi hemma tillbaka efter vår härliga resa. Är såå avis på er som bor i Stockholm, där finns ju verkligen hur mycket som helst Fick med mej en del godbitar Köpenhamn är ju inte heller fy skam

Men nu blir det till att ställa iornding för vårt bröllop så inredningen får stå på hyllan en vecka... ...men alltid lika kul att kika in här och få inspiration. Skulle vara kul att börja blogga

• Rori
    knyttis skrev 2007-08-24 21:32:09 följande:
    Välkommen tillbaka - roligt att resan var lyckad! Ser fram emot bilder sedan! Så ni ska gifta er om en vecka? Stort grattis!
    Tack Jo, det är fullt upp med tillställande just nu Ska nog sätta in lite bilder när jag hinner!

Tyvärr hittade jag inte alla ställen du tipsade mej om i Stockholm *harmad*....men nog hittade jag tillräckligt ändå

Hoppas din son mår bra nu. Kram!!
  • Rori

Så fint Knyttis

• Rori

Jag skulle så gärna ta emot tips på lite bröllopsdekorationer av er Alltså hur man dekorerar borden där gästerna sitter....Vaser, blommor och ljus........

• Rori

Gokväll i tråden
    såg att mimmamum efterlyser bilder. Här kommer en bild av mitt UNDERBARA fynd jag hittade hos mormor idag!En liten skolbänk, och det fanns t.o.m 2 att välja på, så jag tog den lilla söta Spricker av stolthet, för den kommer att bli så söt som vit, i sonens rum

Ha ett mysigt veckoslut

• Rori

Godmorgon! Juliah: Åh stackars dej!Så tungt när barn är sjuka Emmasa: Fy va hemskt! Förstår att du är ledsen och orolig, det skulle jag också vara. Går alltid och oroar mej t.o.m. fast ingen är sjuk Sänder över styrkekramar Jeajea: Så gulligt barnrum!

• Rori
    Camilla R skrev 2007-09-11 10:01:45 följande:
    Jag suktar efter en ny tv-bänk och är sugen på IKEAs serie Liatorp, De två möbler jag funderar/väljer mellan är dessa: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80116596 (känns den för stor och hög?)ellerwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/80116600 (å andra sidan kanske denn blir för låg??) Är det någon som har någon av dessa och kan berätta för-/nackdelar?
    Vi har den stora&höga och maken tyckte den var bra kvalité när han monterade den och vi har haft den ett år men inget att klaga över Glad ända då den gröna panelen som är inne i skåpet, har jag tröttnat på men den går ju att måla vit!tv-bänken kanske känns hög i ett litet rum men i vårt vardagrum är den lagom eftersom det är så stort och tv:n kommer i lämplig höjd!
Svar på tråden Vita hem del 5