• Rori

Vita hem del 5

Mimmamum: Vilken gullig sänghimmel!

Själv är jag nu klar med den lilla pulpeten jag visade förra veckan. Såhär blev resultatet:

Sonen är iaf jätteglad när han kan sitta och titta ut på samma gång som han bygger pussel eller tittar i böcker
    Melvins inredningstokiga mamma
  • Rori
    Karamellfabriken skrev 2007-09-13 09:34:46 följande:
    RoriAlldeles, alldeles UNDERBAR!
    Tack tack
  • Rori

Tack alla för era komplimanger, blir ju alldeles SUPER-GLAD nu GeneradSkrattande
    Och dumma jag sitter här i allsköns ro medan sonen har spillt ut en hel bruk vaniljsocker i köket  Skrikandes Blir att gå och ta fram dammsugaren....

• Rori
    Karamellfabriken skrev 2007-09-13 10:28:33 följande:
    Den dammsugaren kommer att lukta mums sen !Vi har ett halvt kg kaffe i vår.....
    Jodå Den luktar från förr, för detta var inte första gången! Så nu får vi uppdaterat den goda doften igen då

Knyttis: Tack! Tur att du fått sova iaf! Min son är inte på sitt bästa humör nu heller för det är nya tänder på gång....Fundersam
  • Rori
    Grattis på födelsedagen Julia
  • Rori

Oj vad många som har sjuka barn här min son ligger också i feber och är snoring (för 5:e dagen ), så nu sitter jag här och inhämtar inspiration igen Glad

Knyttis-När vi gifte oss fick vi en hel hink med "sekunda" rosor för att vi beställde alla vår blommor från samma ställe Tyvärr användes inte alla blommorna till bordsdekorationer, men vi fick ta hem dem sedan efter bröllopet istället

• Rori
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-18 10:22:26 följande:
    Jag ska kanske köpa och måla hatthyllan. Vill också se bilder!!!Hur länge ska små med hög feber få sova i ett sträck? Min son sover lääääänge nu. Har inte gett honom febernedsättande för jag hann inte före han somnade om imorse.
    som Salmiak skrev så kan de sova länge i sträck när de har feber. Märker att min son är extra trött nu och ville gå självmant redan kl 10 och sova fast han bara brukar sova på eftermiddagen annars. Tyvärr måste jag väcka stackarn när vi ska till doktorn snart
  • Rori
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-18 10:36:26 följande:
    Stackarn Varför ska ni till dokorn? är det för att febern inte ger med sig eller han han öronvärk eller något annat också?
    Jo börjar klättra på väggarna själv snart Vi har inte varit ute på flera dagar nu!!Han har haft feber sedan fredagkväll och inatt grät han mycket i sömnen och rev sig i örat så jag misstänker att han har fått öroninflammation Till på köpet får han två tänder, så det kan också vara därifrån som febern kommer Ringde igår till läkarcentralen och där sa hälsovårdaren att just småbarn har besvärlig flunssa nu
  • Rori
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-18 10:47:28 följande:
    Är det medicenter det??? Läkarcentralen alltså?mimmaum: Gud så fina dina pållar är Jag vill också ha en!!! malin: Tack för titten!!!
    Nej vi går nog till byns (Terjärv) läkarmottagning(Kanske den heter )

Mimmamum: Oj oj oj vilka fina hästar!Vilket handarbete, du är verkligen duktig
  • Rori

Värstasupermamman-Fin kudde!Matchar in med katten

Idag har jag höstfotograferat vårt hus...

Svar på tråden Vita hem del 5