Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

gemelli skrev 2007-09-16 17:11:23 följande:
    Oj vad konstig färg det blev på lampan ser jag nu...Det ska vara tenn i alla fall
    vad fin!!!
  • Sagalin

God morgon!
    Nu är Jacob sjuk, han hade 39.4 grader igår kväll och idag på morgonen 38. Han är knappt fem månader behöver man ta kontakt med bvc eller vc?

Alla ni som har bloggar, jag läser och beundrar men är jättedååååålig på att kommentera. Jag har ofta en liten bebis i famnen när jag sitter här och då får man skriva med en hand så då njuter jag ofta av era bilder istället för att försöka hinna med att kommentera allas nya inlägg

• Sagalin
    juliah skrev 2007-09-17 08:48:34 följande:
    Hanna,ååå så spännande! Vill också bo så stort *avis*vårsol, ja jag ska försöka få till lite foton idag. Tycker att det är svårt, jag har ingen speciell kamera så jag är lite beroende av ett bra ljus och idag är det rätt ruggigt ute.mimma, kan ju tillägg att burken gapar tom efter helgen
    vad kostar en burk? Tänkte kolla med min syster om det finns på deras Ica Maxi.
  • Sagalin
    mimmamum skrev 2007-09-17 09:21:45 följande:
    Malins, så hade Albin också vet jag, han bara fick feber nästan 40 grader i några dagar när han var runt halvåret. Bvc sa att det inte var någon fara, det var förmodeligen en tand. Små barn kan ha hög feber, verkar han påverkad? Om jag var du skulle jag ringa bvc eller sjukvårdsupplysningen för säkerhets skull! Jag brukar bli lugnad av att prata med någon!
    Jag ringde BVC, dom sa att om han inte blev slö och inte ville äta skulle det nog inte vara nån fara. Om febern håller i sig till imorgon kunde jag ringa vc.

Man är ju lite orolig för Rs-virus, han har ju varit förkyld.
    Marcus skulle fixa näsdroppar till honom.
  • Sagalin

Salmiak, ditt flickrum var jättefint,  du inspirera mig jättemycket med ditt pyssel och din "kuddmani"

Det låter inte bra med stresssymptom.

Hoppas det inte är något allvarligt med din dotter.

• Sagalin
    VSM och Salmiak, era barn kan vara glada för dom har sådana mammor som ni, som har så god smak!!
  • Sagalin
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-17 17:08:25 följande:
    Hihi, tyckte det var tyst en LÅÅÅÅNG stund. Min son kommer springande och har tagit på sig sin stickade tröja HELT SJÄLV. Och rätt på och allt han är ju inte ens 20 månader Men, antagligen är det helt normalt. Bara kul att han gjorde det, för det var första gången han lyckades få på den rätt med båda armarna i
    annars brukar tystnaden att dom gör något bus
  • Sagalin
    nublu skrev 2007-09-17 17:31:50 följande:
    Jag regerar på Blocket. Fick både stolarna, skåpet, vitrinskåpet och skolbänken som jag visade igår. Ska hämta hela klabbet i morgon och sedan är det måla som gäller!
    Vad kul, jag sitter med och glor på Blocket men allt som jag hittar ligger minst 10mil bort och då måste jag blanda in maken och han har fullt upp på jobbet och är inte speciellt intresserad av mer köp av möbler som ska målas.

I garaget väntar ett soffbord(visserligen halvfärdigt) ett linneskåp och en spegeldörr (som ska bli sänggavel) på att målas vita.

Jag funderar på om jag ska ta tag i saken istället. För "problemet" är att Marcus säger att han ska måla det åt mig men han hinner inte och han vill inte låta mig göra det, undrar varför, han tycker nog att jjag är lite slarvig.
Svar på tråden Vita hem del 5