Inlägg från: Skogsstjärnan |Visa alla inlägg
  • Skogsstjärnan

Vita hem del 5

vårsol skrev 2007-09-25 19:35:01 följande:
    Skogsstjärnan - vad underbart att ha skogen så nära! När är det inflyttningsdags?
    Tja... maken pratar om att flytta i oktober, alltså skulle vi behöva säga upp lägenheten typ NU, men jag är lite rädd att göra det... Så senast i november är vi inflyttade, men eventuellt redan nu i slutet av oktober

Och ja, det är såååå härligt med skogen inpå
  • Skogsstjärnan

Mimmi är levande lexikon igen ser jag

• Skogsstjärnan

Det mittersta och det till höger tyckte jag bäst om. Skulle jag välja skulle jag ta det i mitten

• Skogsstjärnan
    vårsol skrev 2007-09-25 20:02:46 följande:
    Oj så spännande, det är ju SNAAAAAAAAAAAAART!!!
    Stressa mig inte nu
  • Skogsstjärnan
    alfas skrev 2007-09-25 20:09:23 följande:
    Vad bra! Tycker dom med var finast,har bara svårt att bestämma mig för mörkt eller ljusgrått
    Som sagt, det ljusa tyckte jag. Gillade förövrigt inte alls det till vänster Antingen vita eller gråa vill jag ha
  • Skogsstjärnan

Hej på er!

Har skumläst ikapp och vill kommentera massor. Ska se om jag honner ännu ikväll... Det var bl.a. om panelskivan. Kul att se att den var rätt accepterad här Vi har också den i vårt hus. Bilder från tvättstugan har jag tagit, men inte laddat ner. Bilder från groventrén har jag ännu inte, för det är ej målat. Men det blir kanon!!!

Numerone: GRATTTTTTTIS!!!! Gud så göad jag blir för din skull

Kajsa (svårt med nya nicket än )Det blev jättefint!!! Vad organiserad du verkar vara Tråkigt att du inte trivs bättre på jobbet

Nu ska sonen och jag till butiken och efter det till huset. Återkommer säkert senare!

• Skogsstjärnan

Och som vanligt, förlåt så mycket för alla stavfel

• Skogsstjärnan

En lite ot fråga

Säger ni skrubb på rikssvenska???

Har alltid försökt omskriva då jag har velat använda det ordet, för jag trodde inte ni skulle förstå vad jag menade

• Skogsstjärnan

Hej på er!

Äh vad ni skriver, har ingen chans att hinna läsa ikapp allt som händer numera...

Idag har varit en tuff och lång dag. Sonen fick hög feber (igen) i gårkväll och natten var ju därefter. Klockan 7.00 började veckoplaneringen på skolan, så det var bara att åka dit ändå. Tur att maken och farmor ställde upp! På eftermiddagen hade jag IP-möte (individuell plan för undervisning) och eftersom jag är den som ansvarar för det, kunde jag inte vara borta. Då jag äntligen var på väg hem ringde jag hem för att kolla läget. Sonen har haft hög feber hela dagen. Dessutom blöder han nu och då ur munnen också. De jädrans tänderna som ska fram Han har tidigare blödit som om man slaktat en gris (nästan ) så jag vet att det är av tänderna. Men har inte hört om någon annan som reagerat så kraftigt på tandsprickningen. Jag får lite uppfattningen att ingen läkare tror mig Nåja, ni kan ju gissa hur bra mamma jag kände mig efter att ha varit borta från sonen hela dagen då han egentligen skulle ha behövt mig

Nu ska jag försöka plocka något av det jag missat under dagen...

Kram på er!

• Skogsstjärnan

juliah: Tack för kramen

Satsar på att läsa ikapp imorgon istället

Kan nog inte det nu

Jag är också sugen på att lära mig virka. Har prövat mormorsrutor och jag vet att det INTE BORDE vara svårt. Men den gången jag prövade (för ganska länge sedan) så gav jag upp.... måste pröva en gång till någon dag!

Svar på tråden Vita hem del 5