Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

Lcoft:Tack !Jag tror att jag ska sälja den.

Vad kan man få för en sänggavel som är 1½år gammal och kostade 1300:- ny, halva priset? 

Och kan man sälja en 1år gammal heltäckningsmatta? Känns dumt att slänga den, de förra ägarna betalade 8000:- för den *helt galet*

• Det ljuva livet

Jag har så hmla mycket att lägga ut på blocket att det liksom bär emot, trots att jag vet att jag hade fått in massor av roliga shopping pengar om jag fått tummer ur. Ni får gärna säga åt mig på skarpen!

Malin: Hur mår rumpan nu? Har du ont? *konstig fråga*

• Det ljuva livet

Karamellfabriken: Det enda sättet att ställa sängen annars är att ställa den framför fönstret och då får den också stå en bit från väggen för att elementet är i vägen.

Vi har använt en sån här som distans: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00067585 och belysningen kommer från Bauhaus, vi ville ha en som var tunn nog så vi kunde stoppa in den i det undre vitrinskåpet.

• Det ljuva livet

Malin: Aj, aj! Tur iallafall att det inte gick sämre för er.

Hanna: Tack .

CamillaR: Jag har ingen aning, men skriver det så du inte känner dig helt bortglömd ..

Här är dagens projekt (om jag får bortfingrarna från tangetbordet ). Det ska bli ett kuddfodral. JAg gillar inte dukar nått speciellt och det känns ju trist att bara ha dem i skåpet. Broderiet var i rött och blått från början men ett par timmar i klorin lugnade ner färgerna något.

• Det ljuva livet

Adamama: Kanske inte så, att man kan vänja dem innan. Men passa på att njuta nu när du har chansen . Fy, jag förstår att din kompis fick dåligt samvete. Jag hade dilemmat om jag skulle dricka kaffe för att hålla mig själv vaken (3barn= trött) och få en speedad bebis.

• Det ljuva livet

Hanna: Kan ni inte måla luckorna (själv eller lämna in dem för sprutmålning). Så har ni ett kök som funkar länge.

gemelli: Jag tycker faktiskt inte att plexiglaset såg sååå illa ut. *bereder mig på att bli lynchad*

Svar på tråden Vita hem del 5