Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

God förmiddag!

Månag nya fina saker som vanligt!
    Superfina kuddar  Salmiak, och fönstret blir jättefint vitt.
    Karamellfabriken; Jag gillar din herrbetjänt pall.
    Adamama: Kanonkoolt skåp och köksoffan är kalassnygg.

Hoppas att alla sjuka småttingar kryar på sig. Här hemma är det jag som är sjuk, har en muskelinflammation i axeln som klämmer på en nerv så hela armen gör ONT..  Är sjukskriven och hemma själv för att få vila mig. ( Vilken inte är det lättaste med trotsig tvååring hemma)

• Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-09-18 10:18:18 följande:
    på tal om målning - jag har lite möbler i serien Leksvik från IKEA - trä och vill måla en del av dem i vitt - nån som har gjort det? Såg en som jag tror var målad och det såg bra ut.
    Mimmi06 har gjort det.
  • Det ljuva livet

Hu! Prata inte om höst färger. Det passar inte hemma hos mig med lila, orange och murriga färger. Brunt är den enda höst färgen som jag gillar,,

• Det ljuva livet

Jag har sytt en kudde jag med. Lova att inte skratta åt min försök att syGenerad, jag gick tyvärr i träslöjd (vilket jag ångrar nu). Det är den vita, den rosa fina fick jag av Salmiak i swapen. Framsidan är en gammal duk som jag ville använda till något trots att jag inte är en duk människa.

• Det ljuva livet

Mimmi: Det är lungt! Jag tycker själv att det är svårt att hänga med i allt som skrivs, särskillt när man läser ikapp. jag har en muskelinflammation i ena axeln, den gör så att nerverna kommer i kläm och hela armen värker. Jag är hemma och vilar mig utan barn på dagarna men så fort minstingen kommer hem är det oundvikligt att jag får ont igen. 

• Det ljuva livet

Mimmi: Jag har hittat dem . Köpte två till mig och några att sälja i bloggen. *glad* Sonen ska få en i sitt nya rum som ständig påminnelse om att inte kasta saker.

Juliah, vännen! Förstår att du är lessen, du ska se att det löser sig .

• Det ljuva livet

Fast det går inte så bra än , Mimmi. Det var först efter att jag ringt till leverantören i Danmark (och pratat med 3 personer), och ringt till en butik som skulle ha dem men var slutsålda och genom dem hört ett rykte att de skulle finnas i den butik jag köpte dem i.. Men jag är såå nöjd .

*Kastar in en bild för att alla ska veta vilka lampor vi pratar om*

Svar på tråden Vita hem del 5