Vita hem del 5
Himmelbit: Tack för tipset! *skriver shoppinglista*
Jag vill också köpa fina böcker. Fick en peng av snälla mormor idag, kanske borde investera den i några härliga böcker.
Himmelbit: Tack för tipset! *skriver shoppinglista*
Jag vill också köpa fina böcker. Fick en peng av snälla mormor idag, kanske borde investera den i några härliga böcker.
818 spänn fattigare hos AdLibris. Beställde Franske Stemninger, Vinterns söta och Julealfabetet. Den här tråden blir min ruin!
Hade jag råd skulle jag nog låta en tapetserare klä om våra Coffeesoffor från Mio. Härligt rymliga och jättesköna.
Smajla: Jag tror dig. Men min plånbok gråter! Och maken får väl spel över mina boktravar!
Godmorgon!
Grattis Milda Maränger! Jag håller tummar och tår för att ni äntligen ska få ert mirakel!
Bea: Andas, andas och tänk att dammråttorna under sängen är änglarnas tofflor. *kram*
Juliah: Åh, jag hoppas verkligen att du får din tvättstuga. Vilken härlig julklapp! Hmmm, man får ett helt nytt perspektiv på tillvaron när man får familj. Erkänn att för 10 år sedan hade en tvättstuga med rinnande vatten inte alls betytt samma sak för dig, eller hur?
Idag ska jag raska undan skolarbete och sätta nya kameran på laddning. I morgon ska det fotas!
Juliah: Helt ärligt *viska* Jag fyllde år förra söndagen. Men min tredje bebis föds på lördag.
Pärla: Wow, vilken förändrig! Och nej, inte måla beslagen!
Anton2005: Jag har för mig om att det finns lektält i indianmodell på www.russinnet.se.
Nu har jag testat min nya kamera och äntligen fått till bra bilder på mina små ornament. Härligt!
Bea: Det är en virtuell bebis, ingen riktig. Jag har gjort mitt i avelsboxen.
Pojkarna har städat sina rum här i helgen. Belöningen för allt slit; de fick dammsuga och moppa själva och lyckan var total.
Det är inte jag som uppfunnit det där uttrycket om änglarnas tofflor, har läst det i en blogg eller pres här på FL. Så någon annan ska ha cred för det egentligen.
Barnrum i nublusblogg.blogspot.com
Godmorgon! Idag är det riktigt segt här. Antar att det beror på det gråtrista vädret. Egentligen har jag massor att göra så ser ni mig skrivandes här så sparka ut mig.