Vita hem del 5
Lasse: Usch, stackars er! Hoppas verkligen att E kryar på sig snart! Scones...Mmmmm. Det var en bra idé till eftermiddagsfikat ihop med resterna av äppelpajen från igår!
Lasse: Usch, stackars er! Hoppas verkligen att E kryar på sig snart! Scones...Mmmmm. Det var en bra idé till eftermiddagsfikat ihop med resterna av äppelpajen från igår!
Malins: Vilket härligt möblemang. Hade blivit kanon med 10 liter vit färg på.
Julia: Som apelsinmarmelad...Eller morotsmarmelad! Det är fina grejer!
Malins: Ok, ny klädsel också då. Jag kanske ändrar åsikt om jag får se dem IRL men jag tycker att vit färg gör underverk med de gräsligaste möbler.
Malins: Oooooopsssss, jag tar tillbaka allt jag skrev innan. De är totalt bortom all räddning.
Malins: Jag skulle nog satsa på enbart tallrikar. Men det är ju jag det.
Peak: Börja i andra änden istället. Räkna ut vad den kostar att tillverka och vilka marginaler du vill ha på den. På så vis får du fram vad du behöver få ut per st och då är det lättare att jämföra med vad som finns på marknaden rent prismässigt.
Anton: Hit kommer det nästan aldrig en kotte. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det - det är ju onekligen bekvämt men ibland känns det som om man är världens torftigaste människa.
Puh! Nu har jag läst ifatt. Har skrivit mkt otäck tenta på morgonen och för att komma över den traumatiska händelsen köpte jag nya krukor till vardagsrummet och nya hissgardiner till samma vardagsrum. Köpte Åhléns röda "Bolster" hissgardiner. Nu är ju sommaren slut och de franska fönstren öppnas inte under den kalla årstiden så då funkar hissgardiner även där.
Till alla sjuklingar: Krya på er!
Till alla andra: Tack för att ni finns och förgyller min tillvaro!
Den här veckan är vigd åt arbete och piffing. Nästa kurs börjar inte förrän 6:e november. Hurra!
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m26106548.html
Här finns de tjusigaste husen på hela Hemnet samlade.
Jag bara älskar nr 9, titta på det och njut! Och ja, jag är helt seriös.
Mitt bidrag är nr 10, tror inte att någon av er vill köpa det trots att det verkar ha "atmosfär".