Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Grattis Gemelli, så skönt för dig!  

julaih, så fin tavla, ser verkligen framemot bilder på sänghörnan, den blir säkert underbar!

Så IKEA har haft hästar med vingar? Det måste jag ha missat!

Idag har jag handlat trähästar minsann, hittade även minihästar som blir perfekta till swapen, så JA, jag har ändrat mig igen! Skrattande Ojoj vad mycket pyssel jag har att göra, fast det är ju SKOJ!

Newht, din säng är verkligen underbar! Hade inte jag varit nöjd med vår säng hade jag absolut apat efter!

• mimmamum

Jag köpte min kitchen aid hos tretti.se, fast de var nog rätt dyra. Har inte hunnit jämföra apparaterna ännu, men kolla på tretti.se så står nog produktinfo där som kan jämföras!

knyttis, vad kul!

INOX, vad fint ni fått det, anar att ni stortrivs?!

VeroniQa, jag har sytt en men det var riktigt svårt, inget jag gör om!

• mimmamum

LCroft, hihi, känner precis igen mig! Skrattande Jag grät nog en skvätt på slutet också, fy vad arg jag var, det såg ju så lätt ut!

Krya på er tjejer! Usch så tråkigt det är att vara sjuk! Skrikandes

• mimmamum

Usch, menade inte att få dig att må illa juliah! Generad Blev bara så paff när jag såg paranteserna! Du får göra som Moosaik, skaffa lösen till bloggen för inte får du lägga ner den, älskar ju den!

• mimmamum

Malins så kan det ju vara men paranteserna känns helt överflödiga och nästan kränkande, iaf vissa! Bra att du skrivit till henne juliah, såg att hon lämnat en kommentar på din sida tidigare!

Svar på tråden Vita hem del 5