Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

Godmorgon!

Det här med att få till svarta detaljer var svårare än jag trodde! Den svarta krukan blev inte alls bra i fönstret, så den lämnas tillbaka idag! Varför kan inte saker bli lika bra i verkligheten som i huvudet!? Skrikandes

Vill ha ett hus nu! Nya möjligheter istället för att göra om här i lägenheten! Måste försöka hitta nåt som kan pigga upp mig lite, kanske lite fortsatt rensing kan få det hela att kännas bättre!?

Vad har ni för planer idag?

• mimmamum

Ja, shoppingen får nog vänta lite, ibland blir jag så impulsiv! Det är så mycket lättare att göra om hos andra än hos mig själv, tycker jag! Funderar lite så länge, har ändå inga shoppingpengar för tillfället!

emmasa, vilken Tilda bok blev det? Den vanliga eller julboken?

Malwa, spännande!

• mimmamum

Newht, wow, vad fint det blev! Så vitt och harmoniskt! Superjobb!

Mimmi, aha på så vis, jag läste nog lite snabbt, trodde att man fick tur om man la lappar i lådorna (typ i köket) på ett hus man är på visning på! Därav nyfikenheten! Skrattande

• mimmamum

Mysigt Smajla, ÄLSKAR hösten och höstväxter!

Mmmm, är man vuxen när man njuter av riktigt mörk choklad, har aldrig gillat det förut men gör det nu, snälla säg att det är lite nyttigare!?Räcka ut tungan

• mimmamum

Godmorgon! Tack knyttis, värme är vackert! Har fått så många fina förslag på vackra ord så nu är det så svårt att välja!

malins, rensa i röran är verkligen en superinspirerande bok!

julaih, helt underbar dopklänning! Kolla in denna blogg för doptips! Underbara cupcakes och vackert dekorerat bord, mmm, tror jag ska efterapa lite till Albins ettårs kalas! http://blogg.hobbyboden.com/dengodefeen/index.php/2007/09/04/p21305

Svar på tråden Vita hem del 5