Vita hem del 5
Snäll make Salmiak!
Fick lov att ta en liten pållemålarpaus, axlarna och ryggen värker, kanske lite vit choklad skulle hjälpa?! Juliah, recept?
Snäll make Salmiak!
Fick lov att ta en liten pållemålarpaus, axlarna och ryggen värker, kanske lite vit choklad skulle hjälpa?! Juliah, recept?
Åh så spännande med tygerna, kanske en bild kan övertyga mig att klicka iväg en beställning, eller var ringa bättre?!
ICA Maxi, hmmm ligger tyvärr inte runt hörnet, får kolla här i krokarna, kanske det finns, såg så smarrigt ut!
Kan du inte avslöja något litet som du fått i present idag juliah iaf!? Är sååå nyfiken!
Längatr, jag trodde också först det. Men det finns en pil vid velouren där man kan välja andra avdelningar också!
Smajla, så fint, du är så duktig!
juliah, virkning är inte alls svårt. Jag började med mormorsrutor i vintras och det var väldigt enkelt och så ROLIGT!
Dra i den rullgrejen nedanför velour så kommer det fram en pil!
LCroft, bastu lät underbart i detta burrväder!
Juliah, det beror ju på vad du ska virka, men mormorsrutan lärde jag mig helt själv! Tog några gånger innan jag fattade men sen satt den! Vilken stol blev det förresten, måste varit en dyyyr pläd!
Vad har jag missat nu då?! Mimmi, auktionsfynd? Sebrasängar?
juliah jag skulle nog ha valt sebran, eller nej såklart FAMILJEN! Sebran kan man ju ha som ögongodis, då man kör smala linjen!
Vårsol, fint och höstmysigt! Få se, var skålen äkta eller inte nu då?!
Har ni sett Mari Erikssons alias An angel at my tables nya hemsida? Hon tar ju sååå fina bilder! Var ju dessutom med i senaste Allt i hemmet!
Länk kanske? http://hem.bredband.net/marieriksson/index.html