Vita hem del 5
Går det att pröva lägga platsfolie där det är som svårast? Kanske man kan dra bort det då överdraget är på?
Det är ett tips jag fått om man ska ha på tyg på superlon...
Går det att pröva lägga platsfolie där det är som svårast? Kanske man kan dra bort det då överdraget är på?
Det är ett tips jag fått om man ska ha på tyg på superlon...
Så du får inte byta då? Eller skulle du få göra det om du hade kvittot?
Det är ju många med eketorp här, så snart får du säkert råd av fler!
Angående det här med kommentarer om hemmet osv. Min mamma och mormor har också varit ganska noga med att ha städat och rent. Allat kvinnfolk från mammas sida förresten! Men det är sällan hon kommenterar något om städningen här. Oftast är jag ju ganska pedantisk själv så det kanske inte finns så mycket att kommentera.
Svärmor är igen raka motsatsen! Hon bryr sig inte om det ser ut som stryk, iallafall inte hemma hos sig. Ibland kan hon kommentera hur ostädat andra har det, och det gör mig lite förbryllad... Hon säger dock aldrig att vi har det ostädat, snarare har jag fått kommentarer om att jag är FÖR pedant
Hon är bra på mycket och jag är evigt taksam för att hon ställer upp som barnvakt, för sonen gillar henne. Men jag är också glad att min son går på dagis och att hon inte kommer hit och passar W på dagarna medan jag jobbar som hon gjorde i våras. Det är som ett BOMBNEDSLAG här hemma efter varje gång. Jag plockar ju lite hela tiden men inte hon....
Skönt att få komma hem till ett hem i det skick man lämnade det...
Kastar mig in i tråden en snabbis efter jobbet.
Gud så ledsen jag blir då Salmiak och NR avreggat sig.
Salmiak, min inbox är fortfarande öppen för dig! Och för NR och alla andra också om ni vill förstås
Många här som antingen har mått dåligt eller mår dåligt på grund av stress och krav, hemmaoch på jobbet. Men är det inte skönt att veta att man inte är ensam? Jag har också haft en tuff tid på grund av jobbet tidigare, men nu försöker jag tänka annorlunda och börjar lära mig att inte stressa ihjäl mig. En liten bit har jag kommit, men har mycket kvar att lära mig.
En riktigt skön helg till alla
Nämen: VA? Hihi, vad GLAD jag blir. Nu missade jag nog något
Kul "Kajsa" att du kom tillbaka
Och bara så du vet, din blogg har alltid varit i mina favoriter och den åkte raakt in i mina favoriter då jag kikade på den före jag ens visste att det var DIN NYA blogg Tyckte att bilderna var förvillande lika några jag sett tidigare men kom inte på vem som hade visat dem
Igen, jag är glad att du är här