Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 5

amanda25 skrev 2007-10-05 18:59:31 följande:
    Fick hem mitt skåp som jag fyndade idag. Superhögt!!!! Ser inte ut så på bilden men...... Finns i mitt galleri för den som vill!!!!!!!!!!!
    Vad fint! Färdigmålat och allt
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2007-10-05 19:01:53 följande:
    Nja vet inte om det går så bra. Han plockar upp en del som jag slänger och gömmer det i sin garderob Kan tillägga att han har bubbelt så mkt låder och skåp för sina kläder och SKIT som jag har Men när han inte kan stänga längre då brukar han slänga lite
    Det där känner jag igen....!!
    Jag är också "kasta" och han är "spara". Stämmer även ekonomiskt ...
  • Himmelbit

Helt OT...

Är det ngn som sett ngn bra film på sista tiden? Vi ser väldigt lite på film nu för tiden (sen vi fick sonen) och nu när man väl ska se en så hittar man inget vettigt...

Har ni några rekommendationer?

• Himmelbit
    newht skrev 2007-10-06 10:27:35 följande:
    Tack kära flickor för era söta kommentarer!Ni har gjort min dag soligarewww.newht.blogspot.com
    Åhhh. vad trevligt att få följa med hem till dig! Ni har det jättefint!!
    TACK för titten!
  • Himmelbit

Smajla - vad kul att du är tillbaka!!

Mimmi - FLEEEERA bilder!!! Vill se massor!

• Himmelbit
    Smajla skrev 2007-10-06 20:44:48 följande:
    vad trist.. bäst att förbereda sig på det då, ska ju dit i här i Gbg..
    Du får ta med dig en kabinväska på hjul, till alla billiga inredningstidningar då
  • Himmelbit
    Smajla skrev 2007-10-06 20:51:14 följande:
    haha, ja, gissa om jag hade en grinig make två steg bakom mig hela mässan förra året eftersom jag gjorde misstaget att köpa tidningarna först och han fick agera bärhjälp.. så i år ska jag köpa dem strax innan vi drar oss därifrån!
    Det misstaget har jag också gjort - men jag fick snällt bära själv för jag hade inte sambon med mig... Skrattande
  • Himmelbit
    Smajla skrev 2007-10-06 21:16:34 följande:
    Igår fick jag fyndat! Endast 49 kr och jag vet att de kostar betydligt mer i inredningsbutiker.. Och idag fick jag tag i en skål till samma Sia-servis som vi har delar ur.. Hade inte sett att de hade den förut.
    Vilka fynd!!
    Sylt skrev 2007-10-06 21:15:15 följande:
    kaktus --> Vi har köpt den gröna med molnen, så fin . Skall ha den som fond på en halv vägg (snedtak). Skall sätta hyllor "framför" (svårt att förklara). Hoppas kunna visa bild snart *pik t maken*
    Ser fram emot bilder!
  • Himmelbit

Sitter och kollar runt på Blocket... Jag blir helt sjuk!
    Jag är helt galen i gamla fina skåp som med lite vit färg skulle bli helt underbara!
    Men jag vågar inte säga till sambon att jag ska köpa fler skåp - mitt senaste inköp har jag inte ens börjat måla ännu... Fundersam

Jag tror att jag skulle kunna fylla mitt hem med en massa underbara skåp - kan man få för många...

• Himmelbit
    malins79 skrev 2007-10-06 21:34:56 följande:
    Helt ärligt, är det fult att måla på tapeter?Min man tycker det är fult och vägra låta mig måla i vår hall för han tycker inte det blir lika snyggt som med tapet.Jag tycker det är ett ganska enkelt sätt att fräsch upp hallen och kunna ha det så i nått år medans barnen är små så kan man tapetsera om senare. Känns som det är enklare på nått sätt än att ha ett stort tapetbord i hallen.Vem har rätt, han eller jag?
    Jag tycker att det kan bli bra om man målar på tapeter, bara tapeten sitter bra. Dvs så att den inte släpper, har synliga kanter m.m. *flum flum* Förstår du vad jag menar?
Svar på tråden Vita hem del 5