Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 5

Pärla1 skrev 2007-09-30 11:01:46 följande:
    Hej hej! Oj, vad ni skriver här...Här e det supertrist väder och hela familjen är förskylda, så det blir nog inte så många knop gjorda här idag...ska nog lägga mig i badet, sambon och A ligger och sover, så jag ska nog bara mysa ...Var i Tranås i fredags och shoppade YC vax, 11 kronor styck! Så jag köpte tio stycken.Sen var jag inne på Mollys hus och blev helt överlycklig! Franska Stemninger låg där på bordet, tycker det är mkt pengar för en bok, så jag tittade på sambon med "hundögon", så han betalade halva. Den är verkligen värd sitt pris, för så mkt vackra bilder! Riktig inrednings porr!!
    Åh, var du i storstan på shopping

Så den boken är så fantastisk som alla säger? Kanske borde investera i en då kanske...
  • Himmelbit

Grrr fastade på Blocket och allt jag hittar är i Jkpg.... Visserligen inte jättelångt men det blir ju ett projekt att åka 14 mil t.o.r när man jobbar heltid!!

• Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-09-30 18:36:24 följande:
    VAd är det du har hittat här i stan?
    En jättefin byrå för 75 kr!! Lite vit färg och nya beslag och den skulle passa perfekt här!!

Ett skåp som också skulle bli helt underbart m vit färg.................
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-09-30 18:42:21 följande:
    Säg till om du vill att jag ska köpa åt dig så kan jag ta med när vi träffas!
    Vad gullig du är!!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-09-30 18:46:39 följande:
     Hjälp mig med argument!!!!Visst behöver kaklet bli vitt!!!!
    Jag säger som Skogsstjärnan - det är inte fult nu men det skulle bli MYCKET fint i vitt!!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-09-30 19:37:25 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m25425507.htmlVälkomna till den vita julen!
    BRA initiativ!! Synd bara att alla julsaker är på svärmors vind - om man skulle fylla på med bilder menar jag.

Jag får helt enkelt lägga smyckestillverkningen åt sidan ett tag och inse att det snart är jul och börja pyssla!!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-09-30 19:44:47 följande:
    och virka ... ska hämta kalendern nu!
    Sååå roligt ska vi nog inte ha - mer än om ni vill ha ngt att skratta åt förstås...
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-09-30 19:52:42 följande:
    Sitter och lyssnar på If only you med Danny och Theres Granqvist. Hon är min gamla kompis! Kul va?!
    Är du gammal kompis med Dregen också...
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-09-30 20:02:19 följande:
    precis vad jag menar!
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-30 20:03:29 följande:
    Läste nått om galet dyra Disneyserviser i den tråden med. Det var då jag tog bort den ur favoriter..
    Pärla1 skrev 2007-09-30 19:51:14 följande:
    Åh, kanon! Direkt bland favoriter!!Har varit inne i den andra jultråden och känner att det inte var så mkt vit jul där....såg bla att det pratades om renar i trädgården* hoppas ingen tar illa upp*
    Jag tänker - ni skriver!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-10-03 22:17:18 följande:
      Nya lampor och nya skålar idag.
    Jättefina lampor!! Var har du hittat dem (om man får fråga..)?
Svar på tråden Vita hem del 5