Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 5

Kajsa M skrev 2007-09-26 20:34:54 följande:
    Ja jag trodde nästan det, men jag var för blyg för att fråga!
    SKOJAR DU!!! Var vi där samtidigt?!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-09-26 20:37:36 följande:
    Har ni sett att den underbara vägglampan från HD finns i svart också? Så snygg, nu har jag huvudbry... www.nordhjem.dk/product.asp&sub=...VSM- eller en jättestor hamburgare, som sprängs när man äter den. Tänk vilken överraskning det skulle vara!?Kajsa- tack för komplimangerna om min goda smak !
    En sån har mina föräldrar - jag känner dem, myyycket trevliga... *asg*

Det är humor på hög nivå!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-09-26 20:40:22 följande:
    mimmi006Ja du vet ju att jag älskar ditt hem, så det borde väl vara ok att driva lite... HimmelbitNej jag har ju inte en aning om hur du ser ut ju!
    Jag trodde på dig!! Tänkte att du hade känt igen min lille sötis som ju finns på kort här.
    (Vi var väl på IKEA vid ca kl 15-16).
    mimmi006 skrev 2007-09-26 20:40:53 följande:
    Nja, jag klurar på det. Lisa har sin ridning på lördagar till klockan två, funderar att ta pendeln till Tranås med lillbullen och så får resten av familjen komma senare. Tusan att det ska vara så roddigt jämnt... är du ledig nu på fredag?
    Nej, jag jobbar igen på fredag . Denna veckan har gått sååå fort!
    Ta pendeln!!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-26 20:45:23 följande:
    Mimma: Livet blir inte roligare än vad man gör det.. Nu får ni bestämma åt mig! Cykla och köpa färg eller städa köket?
    Jag tycker att du ska städa köket.... - NOT!!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-09-26 20:46:37 följande:
    *morr* inte handla för mycket nu ! Vet du hur länge de hållar på med flyttrean? Skönt att se att folk kan sin Yrrol i tråden... kan nog hela filmen !
    Jag gav min sambo tips på samtalsämne inför att han skulle vara pappaledig:
    "Har du provat några nya krämer på sista tiden...". Det var nog bara jag som tyckte att det var roligt...
    Kajsa M skrev 2007-09-26 20:48:05 följande:
    Himmelbit. nej jag var tidigare. 11.30-12.30Men nån gång borde vi väl kunna träffas ändå?!
    Då satt jag i Huskvarna och lunchade.
    Absolut!!! Vi har ju sagt att vi ska höstshoppa ihop! Det vore ju supertrevligt!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-09-26 20:50:57 följande:
    Kajsa och Himmelbit- vi måste bestämma date! Jag är ledig första veckan i november...VSM- köpa färg och godis åt mig och sylt! Jag är inne på andra dagen med gottförbud på kvällen och jag har inte blivit sockerren än... *skakar*
    Busy woman!! Första veckan i november...
    Måste det vara en vardag? Jag är ju en hårt arbetande karriärkvinna nu för tiden..
    Nästa gång min sambo ska låsas in i de grönas värld = jag ska vara mammaledig igen, är först vecka 48 (i slutet av november).
  • Himmelbit

Det var ju för lite bilder i tråden, skrev någon (minns ej vem).
    Igår hade jag höstmyyyys - idag är det julstämning!

• Himmelbit
    malins79 skrev 2007-09-26 21:10:02 följande:
    Men hallåååååå! Så får du inte göra. Trodde jag hamnat på en reklamsida först.Nu blev jag så gottesugen!
    Mmmm, de var riktigt goda också kan jag säga!!!
    Kajsa M skrev 2007-09-26 21:12:31 följande:
    Men himmelbit nu skojar du väl?
    *viskar* Bilderna är från förra året....
  • Himmelbit

Oups! Jag har dödat hela tråden...
    Är alla och bakar julgodis nu eller?! Fundersam

Kan jag locka er tillbaka genom att visa en vit blomma istället??

Svar på tråden Vita hem del 5