• LCroft

Vita hem del 5

VeroniQa skrev 2007-09-12 22:54:30 följande:
    Alla ni som har så fina barnrum och är duktiga på att sy, hur syr man en sänghimmel...behöver tips Borde väl inte va så svårt??Eller har ni nåt bra tips på vart man kan köpa en fin??Helst vit Hoppas nån har lust att hjälpa!
    Så tänkte jag med, det kan ju inte vara så svårt, dessutom fick jag super instruktioner av mimmamum. Säger bara så här, efter 1,5 timme svor jag som en borstbindare och var glad över att inga barn var hemma. Förvånade mig själv över hur många språk jag kan svära på om jag riktigt vill Bild finns i galleriet iaf.

Krya på er alla sjuklingar!

Massa fint ni visar i bloggarna.

INOX: Känner du nån gammal fiskare? Av dem kan man få gamla saker
  • LCroft

Rori: Helt underbar!

Här håller vi på med ett mindre roligt projekt. Klyva ved! Och stapla upp den sen, hade 8 stora björkar här på gården som vi tog ner för 2 år sedan, och nu ska det projektet bli klart. Tungt är det, men som tur är lånade vi en klyvmaskin eller vad de heter, så mannen använder yxan och jag trycker på knappen samt staplar sen.

• LCroft

Skrattar så jag höll på att falla av stolen och svärfar som kaklar badrummet måste komma och titta vad jag höll på med, undulater och salladshuvuden

Grattis Lynn!

Är helt slut men nu är vi klara med vedhögen! Yippie! Skrattande Jag ser ut som en apa iofs, armarna hänger ner till govlet och ryggen är lika böjd som på en gammal tant men det spelar ingen roll.

Förresten så kom jag på att ibland så aktiverar jag mig och skriver kommentarer i era bloggar, men skriver då jämt under med Nilla, så nu vet ni vem det är som skriver till er

• LCroft

lillafruluva: Jag visste det var nåt jag glömde, det var ju din hylla. Tyckte den var så söt

• LCroft

Skogsstjärnan: Usch vad hemskt! Beklagar

Nu får ni berätta åt en nyfiken en, vad stod det efter julias blogg? Verkar vara borttaget nu iaf.

• LCroft

Smajla: Superfint! Lite roligare att slita som en häst när man ser så fint resultat, annat är det att se på en vedhög

• LCroft
    malins79 skrev 2007-09-13 18:58:35 följande:
    Det stod under blogglänkar Juliahs vita (våta) dröm Verkligen en konstig parantes!
    Blev aningen paff och visste faktiskt inte vad jag skulle skriva Förvånad Lite konstigt formulerat så att säga...
  • LCroft
    Hvita sinnen skrev 2007-09-13 18:57:15 följande:
    smajla: jättefint, så duktig du varit! Visst är det skönt efteråt, när man får beskåda!Ja jag blev också nyfiken på vad det stod på jullans blogg!Har förresten lite bilder på sonens rum i bloggen www.hvitasinnen.blogspot.com
    Så fint!
    Smajla skrev 2007-09-13 18:57:17 följande:
    tack tjejer! hihi LCroft!nytt inlägg i bloggen,hemochlycka.blogspot.com
    Vad duktig du är som orkar pyssla på där ute, själv tappar jag jämt lusten att hålla på desto mera ute på hösten, river hej vilt lite här och där och vill ha bort allt
  • LCroft

lasseliten säger som juliah: Bilder nu

Svar på tråden Vita hem del 5