• LCroft

Vita hem del 5

numberone: Håller tummarna för er och sänder iväg en jättekram!

• LCroft

JeaJea: Ser framemot att få beskrivning på kransar Texten blir jättefin! Fast jag kunde inte låta bli att fnissa lite för mig själv, jag hade en fortsättning på texten  Men på natten då jäklar låter du mig sova ifred! Räcka ut tungan

juliah: Skönt med lite avlastning!

mimmamum: Jättefint!

• LCroft

gemelli: Så vackra!

numberone: Jag röstar på gemellis förslag

Smajla: Du ger mig dåligt samvete Hade tänkt masa mig iväg och inhandla lite ljung och saker när Ida sov, istället la jag mig ner på soffan och sov i 3 timmar Förvånad Nåja, det är en ny dag imorgon och iövermorgon osv

• LCroft

Smajla: Tror det är precis vad jag behöver faktiskt, små sparkar där bak, som jag för aav att se hur fint du gör  Fast jag tackar ju inte nej om du vill komma hit och laga åt mig heller? Skrattande

• LCroft

Nej men hur skriver jag? Är tydligen alldeles yrvaken än Fundersam

Du är så välkommen Smajla Skrattande

• LCroft

Hej Skogsstjärnan Hur går det med huset?

• LCroft
    juliah skrev 2007-09-07 19:54:52 följande:
    mimmi, nej tack. Jag måste också få beklaga mig big time, förmodligen kan vi inte få till det med vatten till gästhuset förräns vi får kommunalt vatten(beräknat 2009). Är så trött och ledsen att jag inte ens orkar gråta...
    Nej! Usch så trist Lider verkligen med dig
  • LCroft

Rori: Underbar skolbänk!

bettis: Ser framemot bilder

knyttis: Krya på er!

Idag ska jag bli smal! Ska sitta och frysa häcken av mig i en ishall och eftersom man förbränner fett när man fryser så kommer jag att vara trådsmal innan den här dagen är slut Skrattande Synd att bikinisäsongen är slut

• LCroft

Visst är det mimmi, två flugor i en smäll Sonen ser vilken intresserad mamma han har och jag bantar, även fast jag sitter med min kopp varm kakao för att lite få värme i mig, kakaon är bara till för att jag inte helt ska magra bort *optimistisk som få idag*

• LCroft
    mimmi006 skrev 2007-09-08 07:03:05 följande:
    Kakao är väl bra för humöret! Han får en smal och glad mamma! Hur går det med era projekt?

Köket händer det inget med! Försökte ringa honom igår men inget svar, ärligt talat så har jag mest lust att säga upp kontaktskapen med den gubb*****. Vet inte hur många gånger han har varit hit och mätt hur mycket lister det går åt, ena gången när man ringer så väntar han på att få dem nästa gång måste han komma och mäta igen för att veta hur mycket han ska beställa? Var åtminstone ärlig!

Badrummet går väl framåt iaf och tur är väl det På måndag börjar de kakla, kan inte säga hur skönt det ska bli att få duscha, tvätta sina kläder hemma etc...

Det är väl egentligen pga av dessa två saker som mitt humör varit så lågt, jag har lite svårt för att bo i röra och när inget blir klart. Tror faktiskt jag ska ringa köksgubben idag, kanske redan nu, han blir väl glad över att bli väckt av mig kl 8 en lördagsmorgon? Mohahaha....
Svar på tråden Vita hem del 5