• LCroft

Vita hem del 5

Godmorgon!

juliah underbar kudde!

Hjälp! Jag hade nyss allt i huvudet vad jag skulle kommentera men det försvann Generad

mimmis lykta väckte ha-begär

NR: Den ljusstaken är fantastisk.

Malins din stackare

Nähä, nu är det nån som inte doftar rosor här, bäst jag byter på henne innan Rebecca ska till skolan.

• LCroft

juliah vad är det för fel på ert vardagsrum? Det ser ju jättefint ut på bilderna Var inte så självkritisk (lättare sagt än gjort)

• LCroft

VSM: Ska du stå och göra en massa mat till hennes bröllop när du dessutom är sjukskriven?!?!?!?! Och har ont i armen? Jag hade nog sagt till på skarpen och är det dessutom ingen nära vän så hade det inte spelat så stor roll ifall jag aldrig hade hört av henne mer. Jag hade högst troligen fått dåligt samvete efter en stund, så fungerar jag, häftigt temperament som sen går över på noll tid.

Men jag tycker det inte är rimligt att ha en kompis att göra så mycket åt en tills ens bröllop OM inte kompisen själv erbjudit sig att ta hand om allt. Och då hade jag ändå frågat 10 gånger om hon är säker på att hon vill, man kan faktiskt köpa tjänster inte utnyttja vänner Fundersam

• LCroft
    Peak skrev 2007-09-20 08:02:13 följande:
    malins - det var du som hade målat leksvik väl? Vad målade du med? Pensel, roller?Jag målar inte så mycket... Är så ledsen idag, blev tagen för SNATTERI igår. Såklart inte mitt uppsåt! Har aldrig stulit ngt i hela mitt liv, har knappt sovit inatt! Finns beskrivning i bloggen här på FL, kan inte ta upp så mycket plats här Mår skitdåligt idag!
    Å fy vilken otur att du hamnade ut för en sån kvinna! Alla kan vi väl glömma, vet inte hur många gånger som jag gått ut från affären med blöjpaketet under vagnen och endera märkt det när jag kommit hem eller när jag kommit till bilen. Man skäms ju som en hund men det är mänskligt att fela och glömma. Som tur är har de bara skrattat åt mig när jag kommit tillbaka och bett om ursäkt och betalt. En varm kram får du iaf av mig
  • LCroft

VSM: Nämen vad säger du? Förvånad Vad är det för människor? Aldrig upphörs man att förvånas. Ja, då är saken klar jag hade nog bara ryckt på axlarna och sagt ojdå, men jag är sjukskriven så jag får nog tyvärr inte jobba för ditt bröllop då heller Oskyldig Men den och den restaurangen brukar nog fixa mat till bröllop dem kan ni ju ta kontakt med  Flört

• LCroft

juliah: Hmmm..... Men jag är säker på att du får det fint ändå i rummet

• LCroft

Stina vilken underbart söt liten bil

VSM: Tjälknöl till knölar  Räcka ut tungan

Tydligen skrev jag för elakt sist för jag blev utslängd *snyft*

• LCroft

NR: En stor varm kram får du av mig med

Rori: Ert hus är mer än vackert, helt otroligt fint!

• LCroft

Satt här och läste vad ni skrivit om att berömma. För det mesta är vi rätt bra på det både jag och mannen men idag fick jag mig en liten smäll på fingrarna faktiskt. Han är ju så stolt över sin grillkåta som jag då har lite andra tankar om.... Så jag stod och funderade hur man ska få den fin trots allt samtidigt som jag langade takbitar åt honom, då utbrister han: Tycker du den är så hemsk, kan du inte vara glad för att jag har fått en sak som jag faktiskt ville ha? Då skämdes jag faktiskt och kände mig rätt liten på jorden, för det handlar ju inte om att jag inte unnar honom det han vill ha! Generad Så nu försöker jag på allvar tänka positivt

• LCroft

Vad har jag missat här nu? Vart tog NR vägen????? Förvånad

Svar på tråden Vita hem del 5