Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    Fröken Vit skrev 2007-08-14 23:37:35 följande:
    Håller tummarna. vilket fantastiskt UNDERBART hus
    Hihihihi ja drömma kan man göra, men man ska aldrig säga aldrig 
    knyttis skrev 2007-08-14 23:49:14 följande:
    Helt underbart fint! Var ligger det?
    I sthlms skärgård
    En liten Vide i magen enligt ul
  • gemelli
    juliah skrev 2007-08-15 08:11:58 följande:
    juliasvitadrommar.blogspot.com/Nytt i min blogg! Välkomna in!
    Åååå du har fått den nu, den var verkligen JÄTTEFIN!!!

Så fort den lille tittar ut så ska jag oxå beställa en
  • gemelli
    Salmiak6 skrev 2007-08-15 11:09:24 följande:
    LasselitenVAd var det för erbjudande från Elviras?Vet ni vad? Igår kväll när vi hade gått och lagt oss och C tittade på en "viktig" fotbollsmatch tog jag tillfället i akt att smyga fram en liten önskan. Jag sa helt enkelt att "jag skulle vilja sätta råspont på den grå väggen i vardagsrummet och måla vitt såklart." "Ja det kan vi göra", svarar han utan att blinka. Jag var tvungen att fråga: "Vad sa du?" "Jo men det skulle vara en bra ide, vi tar bort gipsskivorna och passar på och isolerar den väggen samtidigt. " Trodde jag skulle svimma. Svårare än så är det inte ibland! Nu har vi satt in en ny tv-bänk i vardagsrummet som stämmer bättre i stilen. Och så får ni tänka er Gemelli-vägg och gemelli-gardiner till!

Kommer bli jättefint
  • gemelli

juliah,

Hur långt har du kommit då? Vad vela du imellan?

• gemelli
    lasseliten skrev 2007-08-15 12:20:08 följande:
    Två bilder på vårt halvklara kök. Juliah - förstår precis hur du känner. man är sååå rädd att välja fel så att man kommer att ångra sig! Är det bänkskivan du funderar på?
    Jätte jättefiiiiint!

Min mamma o pappa har precis gjort om sitt kök och då såg jag till att det blev ett Ädel, det är såååå snyggt

juliah,

Vill inte förvirra dig nu, men jag känner att jag måste ge igen lite för din terro med syster lycklig

Har du sett IKEAs nya luckor, sååå stilrena. Sånna man inte behöver några handtag till.
    (kanske ett problem mindre då)
  • gemelli

lasseliten,

Du vet att du ska använda SUPER 10 när du tvättar slasken, när den blir missfärgad. Den har bort alla missfärningar på porslinet UTAN att repa det.

Använd ALDRIG Vim, då är den förstörd

• gemelli

lasseliten,

HATAR IKEA´S nya hemsida. Hittar ingenting Skrikandes

Sen inte heller Scott Sprit (tror det heter så) Dom där hemska vita/gröna svamparna)

= med DÖDEN!!!!

• gemelli
    juliah skrev 2007-08-15 12:48:46 följande:
    gemelli *asg*, scott sprit ! Scotch Bright typ? Det finns en med ljusgrön sida som funkar på emalj! Men var köper du super 10? Jag hade en liten dunk för an herrans massa år och jag minns att den var bra...
    Hahahahahahahahahaha jaja så mkt hatar jag den svampen så att jag inte ens kan stava till den

Man kan beställa SUPER 10 över nätet
Svar på tråden Vita hem del 5