Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

VeroniQa - tack! Ska hålla ögonen öppna!

• lasseliten

Tack Mimmamum - visst är den fin...är sååå glad att den äntligen är här... - låter som om jag precis fått barn eller nått Sängen är faktiskt i trä...men visst ser den ut som en järnsäng?!

Karamellfabriken - Det är inte så stort skåpet, kompletterar med det gamla skåpet i källaren istället. Sen har vi bara rakt över gatan till affären...så det styr också hur ofta och mycket vi handlar

• lasseliten

Skogsstjärnan - skickar MASSOR med kramar! Har förstått att du har det tungt just nu...

Det är svårt med knoppar och handtag. Vi har valt skålhandtag på lådorna och knoppar på skåpen...men det är ju såklart en smaksak. Har du någon bild? Tror faktiskt att det funkar fint!  

• lasseliten

Åh, vad roligt och fylla år Juliah, speciellt när man får så många fina saker...längtar genast till mars fast det är klart julen är ju snart här....och swapen!

• lasseliten

God morgon!

Åh, emmasa! Vilken härlig dag ni kommer att ha! En sån vill jag också planera in! Du måste visa allt du shoppat sen!

Malins - Föstår att du är trött! Det är svårt att komma i säng i tid...man vill ju ha lite egentid också...och sen vaknar de små så jättetidigt ibland! Hoppas att du kan ta ikapp lite under dagen!

idag ska heela familjen åka till sommarstugan och elda. Ska bli så mysigt. Det ska grillas korv och E ska få åka en liten sväng fyrhjuling med morfar...E:s favoriter...

• lasseliten

Juliah - men usch, stackars Elle. Var det 3-mån sprutan hon fick en reaktion av?

hanna - Ah, ska ni flytta? Vad är det för nytt ställe ni ska flytta till?

Höstigt vill jag också få det här hemma. Jag har spanat in en fin filt. Den är svart, brun och vit. Tror att den kan passa fint i vårt vardagsrum.

• lasseliten

God kväll!

Gemelli - vilka härliga hus du visar...ligger det sista vid skurusundet?

Nu blir jag nervös på EV igen...undra om jag någonsin kommer att få se mitt bord och stolar...

Mimmi - du måste ju berätta vad du har fyndat för något!

• lasseliten

Gemelli - ah, tänkte att det kanske var något av de söta husen som man ser från bron...söta hus med torn som ligger där väl...(var ett tag sen jag bodde i nacka )

Juliah - ok...typiskt och sååå synd, de har ju så mkt fina möbler! vill ha rubbet! Hoppas hoppas att de ser till att leverera till de som har beställt bara!

Svar på tråden Vita hem del 5